Spil den 7. september

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Spil den 7. september

Post by Helle »

Vi spiller bræt den 7. september her i Hellerup - foreløbig er planen at spille Graenaland - vi er pt. undertegnede og min gemal, samt Andrea ... der er et par pladser tilbage - princippet er først til mølle ...
User avatar
lara
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Thu Aug 09, 2007 9:54 pm
Location: 2100 København Ø

Post by lara »

Jeg kender ikke spillet, men beskrivelsen på BGG lyder lovende, så jeg vil gerne være med. Hvad tid?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

lara wrote:Jeg kender ikke spillet, men beskrivelsen på BGG lyder lovende, så jeg vil gerne være med. Hvad tid?
Puha, det er simpelthen ikke besluttet endnu - det afhænger lige af undertegnede, der skal begynde på noget så eksotisk som at arbejde - men engang efter kl. 17.30 i hvert fald ...

Men jeg skal nok give lyd, når det er nærmere bestemt - hyggeligt i øvrigt at du vil være med.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Den sidste plads er taget af Stony ... som ellers havde sagt nej tak, fordi han skulle lave maden til vores lørdagsarrangement .... men rugbrød smager også godt ... vi er glade for, at du vil være med om fredagen også!

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Er det stadig planen at spille Graenaland?

Jeg har endvidere et par fillers, der godt kunne tåle at blive testet i godt selskab, hvis det kunne have interesse!? :D
Last edited by Frouvne on Fri Aug 31, 2007 11:59 am, edited 1 time in total.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Frouvne wrote:Er det stadig planen at spille Graenaland?

Jeg har endvidere et par fillers, der godt kunne tåle at blive testet i godt selskab, hvis det kunne have interesse!? :D
ja, altså hmmm det synes jeg da - Andrea og jeg havde endvidere talt om at prøve Once upon a time ... hvis det var noget for det øvrige selskab?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Helle wrote:[...] Andrea og jeg havde endvidere talt om at prøve Once upon a time ... hvis det var noget for det øvrige selskab?
Fint med mig! Jeg ved ikke særlig meget om det... det lyder umiddelbart meget selskabeligt!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg foreslår, at vi begynder kl. 18.

Jeg ville gerne begynde tidligere, men da det hele skal gå op, og der er arbejde og den slags, som joker, så tror jeg, at vi skal satse på, at vi mødes "omklædte" det vil sige med maverne fyldt og klar til at spille ...

Er det ok?

Helle
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Jeg ville gerne begynde tidligere, men da det hele skal gå op, og der er arbejde og den slags, som joker, så tror jeg, at vi skal satse på, at vi mødes "omklædte" det vil sige med maverne fyldt og klar til at spille ...
Hvilke kostumer er det?
Hov, forkert forum :P

Kl. 18 er fint med mig. Er der noget, vi skal medbringe?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Næh ... det skulle da lige være et sæt alternativt blå brikker ... jeg håber godt nok ikke, at lara er lige så tossede, som du og du ... kræver blå i tide og utide

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Helle wrote:[...] jeg håber godt nok ikke, at lara er lige så tossede, som du og du ... kræver blå i tide og utide

Helle
Det er der vel ingen grund til at tro... :D

Image
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Frouvne wrote:
Helle wrote:[...] jeg håber godt nok ikke, at lara er lige så tossede, som du og du ... kræver blå i tide og utide

Helle
Det er der vel ingen grund til at tro... :D

Image
Gosh, det havde jeg ikke set - vi skal forsøge at være disciplinerede, så det ikke udvikler sig til et tøseslagsmål om de rigtige brikker ...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Gosh, det havde jeg ikke set - vi skal forsøge at være disciplinerede, så det ikke udvikler sig til et tøseslagsmål om de rigtige brikker ...
Jeg går til combat OG boksning, så I kan lige så godt overgive jer på forhånd! :D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Andrea wrote:
Helle wrote: Gosh, det havde jeg ikke set - vi skal forsøge at være disciplinerede, så det ikke udvikler sig til et tøseslagsmål om de rigtige brikker ...
Jeg går til combat OG boksning, så I kan lige så godt overgive jer på forhånd! :D
Og jeg har spidse negle og går til hårrivning og ... nåh, nej ... det er nok mindst 20 år siden jeg har været ude i den slags slagsmål .... du vinder ...
User avatar
lara
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Thu Aug 09, 2007 9:54 pm
Location: 2100 København Ø

Post by lara »

Helle wrote:Næh ... det skulle da lige være et sæt alternativt blå brikker ... jeg håber godt nok ikke, at lara er lige så tossede, som du og du ... kræver blå i tide og utide

Helle
Her gik jeg og troede at det handler om at være mest blå!
- eller er det kun i Krikkit Klodsmajor?

Normalt foretrækker jeg lilla, og hvis det ikke findes, så blå :D
- så ja, jeg er lige så tosset :D

Once upon a time... er ikke lige min stil, så hvis der er alternativer...
Post Reply