Indkøb fra Allgames

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Er der nogen, der vil afsløre, hvad de har bestilt, så vi andre kan blive misundelige? :)
Ja, lad os lige høre hvad det egentlig er I venter på...! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Er der nogen, der vil afsløre, hvad de har bestilt, så vi andre kan blive misundelige? :)
Ja, lad os lige høre hvad det egentlig er I venter på...! :)
Nu bliver forventningerne jo pisket i vejret :shock: :wink:

Jeg har bestilt:

Den nye udgave af
Condottiere
ser temmelig interessant ud. Glæder mig til at prøve det.


Jeg er meget historisk interesseret og har læst en del om første verdenskrig. I realisering af at jeg nok sjældent vil få spillet Path of Glory (såfremt jeg havde det ) grundet tid og kompleksitet, vil jeg prøve noget alternativt, nemlig :

The First World War
Designeren er den samme (Ted Raicer) og spillet er udgivet af Phalanx Games, som jo er garant for lækre komponenter. Bevares, spillet har ikke fået den bedste modtagelse på BGG, men spillets enkelthed og tema tiltaler mig meget. Så jeg glæder mig MEGET til at få det prøvet!
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Er der nogen, der vil afsløre, hvad de har bestilt, så vi andre kan blive misundelige? :)
Ja, lad os lige høre hvad det egentlig er I venter på...! :)
Hej Jens

Jeg venter såmænd ikke på noget særligt. Jeg har bestilt Black Box og så Lunar Lockout til min svigerinde, men ellers tror jeg faktisk, at vi endte med ikke at bestille noget ... dog synes jeg, at der var en ting mere.... Men helt sikkert ikke noget stort - det var Lunar til min svigerinde, der var årsagen til, at jeg lige kastede mig ud i en bestilling nu.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hmmmm jeg har lige skimmet bestillingslisten - der er altså ikke noget særligt ophidsende ... det sidste jeg fik bestilt var faktisk også til en gave til jul. Jeg sikrede mig den bare - så jeg vil ikke afsløre, hvad det er.
User avatar
lara
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Thu Aug 09, 2007 9:54 pm
Location: 2100 København Ø

Post by lara »

Jeg bestilte Kreta, som jeg glæder mig rigtig meget til at prøve igen. Derudover bestilte jeg Flix Mix, da det ikke var specielt dyrt og ydermere Coloretto og Heckmeck, da Steen og Allan gav en god introduktion til disse to på Økon I og til sidst Lunar Lockout.
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

lara wrote:dyrt og ydermere Coloretto og Heckmeck,
Godt valg!
Jeg endte også med at bestille Coloretto til en af mine venner, der er helt bims med spillet (men det er altså også et godt spil ;)) samt et par andre, der skal bruges som gaver.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Kreta fik også varme anbefalinger af Greg Schloesser:
At its heart, the game is a majority control game: secure majorities or at least secondary positions in as many provinces as possible. However, how this is accomplished is intriguing and challenging. There is nothing startling new in any of the mechanisms involved, but Dorra has woven them together in a fashion that gives the game a fresh and new feel. The end result is a game filled with tough decisions, formidable challenges, and thick tension. This is one of Dorra’s best, and makes every journey to the isle of Crete a true pleasure.
Kilde:

http://www.gamersalliance.com/Fall05/kreta.htm
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Hmm, Kreta er endnu et uspillet spil på de Jens'iske hylder... :(
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Hmm, Kreta er endnu et uspillet spil på de Jens'iske hylder... :(
Ja, det var så et af de spil, hvor jeg har været voldsomt fristet, men har formået at udvise viljestyrke nok til at modstå fristelsen! :wink: Noget tyder jo så også på, at der kan opstå muligheder for at prøve det, før jeg eventuelt behøver at bukke under for fristelsen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Noget tyder jo så også på, at der kan opstå muligheder for at prøve det, før jeg eventuelt behøver at bukke under for fristelsen!
Absolut. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Vores spil er kommet - men de står midlertidigt på Hellerup Posthus ... så de skal lige hentes først ... Men i Danmark har de været siden mandag åbenbart ...
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Helle wrote:Vores spil er kommet - men de står midlertidigt på Hellerup Posthus ... så de skal lige hentes først ... Men i Danmark har de været siden mandag åbenbart ...
Hvornår regner du med at man kan komme forbi og hente spillene? I weekenden?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej

Foreløbig har jeg lidt et problem med at komme på posthuset, men jeg skriver, så snart jeg har spillene. Jeg er ikke hjemme lørdag, da jeg skal til BRYLLUP hos en der snart skal giftes (Læs: Andrea!!!!!!!!!), men søndag er vi her forhåbentlig. Og jeg håber, at det lykkes mig at nå posthuset inden, det der med at arbejde, gør det altså lidt sværere ...
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Helle wrote:Hej

Foreløbig har jeg lidt et problem med at komme på posthuset, men jeg skriver, så snart jeg har spillene. Jeg er ikke hjemme lørdag, da jeg skal til BRYLLUP hos en der snart skal giftes (Læs: Andrea!!!!!!!!!), men søndag er vi her forhåbentlig. Og jeg håber, at det lykkes mig at nå posthuset inden, det der med at arbejde, gør det altså lidt sværere ...
Det er bare i orden :D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Allan er i skrivende stund på vej på posthuset for at hente dem ....
Post Reply