Age of Steam arrangement

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Age of Steam arrangement

Post by Stony »

Frouvne og jeg har snakket om at få stablet et Age of Steam arrangement på benene.

Der er to målsætninger.

1: At få Age of Steam på bordet. :)

2: At få spillet mod andre folk, der alle sammen har prøvet spillet før. Dels for at eliminere regelforklaring. (Det kan være nødvendigt med en hurtig opfrisker omkring enkelte dele)

Det skulle (forhåbentlig) give en hårdt pumpet spil-oplevelse, da der ikke vil være nogen stakkels prügelknapper, som først er ved at lære spillet.

Dermed ikke sagt, at det kun skal være super-veteraner der deltager. Jeg har selv "kun" spillet AoS seks gange i alt.

Er der nogen der kunne være interesserede i at være med, så smid et par linier.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg er da helt sikkert interesseret. Kommer lidt an på datoen, men som udgangspunkt vil jeg da gerne melde mig.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Andre der kunne tænke sig at være med? Måske det er på tide at prøve at få arrangeret en dato eller noget.....?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg er som sagt - af Stony - interesseret! Jeg har en ordentlig stak kort, så spillerantallet skal ikke være det afgørende. Dog vil det ikke gøre noget, hvis der er én eller to mere end det nuværende antal! :D Og bare rolig: Det kan godt være, at nogle af os har spillet flere gange, men det er til gengæld også jævnligt lykkedes mig at gå fallit! :?
frouvne, administrator

Image
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg vil gerne prøve at få det lært, og derefter snige mig til ét af disse arrangementer :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Post Reply