spectromancer

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

spectromancer

Post by netsapiens »

bl.a. Richard Garfield er på gaden med et nyt kortspil Spectromancer
Det er interessant fordi det går væk fra ccg mentaliteten, og istedet lader til at adoptere en "tvungen" expansion metodik, såfremt man ønsker at konkurrere i spillet.

Jeg har lige prøvet et par gange, og det virker for mig som Blue Moon + 1... mere af det hele.

Hvis nogen vil have en sandsæk at tæve på, så bare sig til :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Tak for linket! Jeg installerede det straks og tog en hurtig prøverunde, hvor jeg ikke anede, hvad der foregik. Men min nysgerrighed er virkelig blevet pirret, så jeg håber snarest at få læst reglerne og forsøge mig igen. :)
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Det tog mig ca. tre spil at fatte.. det er overraskende enkelt... når man altså har fattet det :roll: ... men sådan er det jo så ofte. Sig til hvis jeg kan hjælpe...

Nåh ja, og jeg opdagede aqt multiplayer slet ikke virker endnu.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply