interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by netsapiens »

De fleste (hvis ikke alle) EB Games butikker har en kasse hvor der står "3 for 2" på, og som er fyldt med spil til 99,-

Jeg kiggede en sådan igennem, og faldt over CSI compilation (tre spil i et for 99,-), Europa Universalis I, II og III, samt en række real time strategispil og adventure spil (Keepsake, Sam and Max bl.a.).
Der burde være en del timers brætspilsagtig leg deri, hvis nogen mangler lidt til maskinen derhjemme.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by Jesper »

Og Sam & Max kan man jo spille igen, http://www.telltalegames.com/samandmax. Det er rigtig hyggeligt på den lidt syge måde... (Og tegneserien, som de har kan også anbefales).
netsapiens wrote:De fleste (hvis ikke alle) EB Games butikker har en kasse hvor der står "3 for 2" på, og som er fyldt med spil til 99,-

Jeg kiggede en sådan igennem, og faldt over CSI compilation (tre spil i et for 99,-), Europa Universalis I, II og III, samt en række real time strategispil og adventure spil (Keepsake, Sam and Max bl.a.).
Der burde være en del timers brætspilsagtig leg deri, hvis nogen mangler lidt til maskinen derhjemme.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by Helle »

Jesper wrote:Og Sam & Max kan man jo spille igen, http://www.telltalegames.com/samandmax. Det er rigtig hyggeligt på den lidt syge måde... (Og tegneserien, som de har kan også anbefales).
Enig, alt det underlige man skal gøre for at finde det man skal bruge giver slet ikke meget mening, men jeg husker det som meget hyggeligt alligevel ...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by Andrea »

Desværre har de seneste Sam & Max fået en del hug i anmeldelserne. Havde ellers overvejet at købe det... :?
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by Jesper »

Du kan jo starte med at prøve den gratis bane, som jeg mener det er muligt at downloade - og jeg har vist en voucher på første episode af sæson to, hvis nogen skulle være interesseret.
Andrea wrote:Desværre har de seneste Sam & Max fået en del hug i anmeldelserne. Havde ellers overvejet at købe det... :?
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by Gunness »

Jeg har spillet første sæson af det nye S&M igennem, og selv om det på ingen måde kan måle sig med de geniale og bizarre indslag i originalspillet, er der stadig mange hamrende morsomme gags og oneliners at komme efter. Jeg finder det dog imponerende, at de har formået at gøre puzzles'ne i den nye endnu mere obskure end i originalen, men ok, det er heldigvis for humoren, at man spiller spillet.
Og nu skulle "Sam & Max: Surfin' the Highway"-bogen være blevet genudgivet, så man slipper for at blive flået på Amazon og lignende sites.
Image
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: interessante ting i EB Games' tilbudsbunke

Post by Andrea »

Jesper wrote:Du kan jo starte med at prøve den gratis bane, som jeg mener det er muligt at downloade - og jeg har vist en voucher på første episode af sæson to, hvis nogen skulle være interesseret.
Hrm... jeg tror faktisk, jeg kiggede Jens over skulderen, da han undersøgte den gratis bane, men af en eller anden grund kom jeg fra det igen. Kan være jeg skal tage mig sammen og finde det frem igen :)
Post Reply