Forespørgsler...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Forespørgsler...

Post by Stony »

Bare lige for at få dem på skrift, inden jeg glemmer at få spurgt til det.

Får I Tempus hjem i en engelsk udgave? Og hvad med Antike? Hollywood Blockbuster? Hvad med Shogun - den redesignede Wallenstein.

Alle fire skulle efterhånden være på trapperne, og står på min skal-købes liste. :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Forespørgsler...

Post by Frouvne »

Hej Stony!

Ja, enkelte af spillene har endda været på trapperne rigtig længe... :D Her tænker jeg selvfølgelig specielt på Tempus, der så vidt jeg husker, forventedes til Essen sidste år...
Stony wrote:Får I Tempus hjem i en engelsk udgave?
Jeg tør ikke svare dig skråsikkert på dette spørgsmål... vi vil gøre vort for at få fat i det, men endnu er der ikke nogen af vores leverandører, der har meldt endeligt ud, at de får det. Men jeg har selv store forventninger til det og da der er en del tekst på nogle af kortene, er det den engelske udgave, vi vil forsøge at få hjem.
Stony wrote:Og hvad med Antike?
I forhold til Antike venter vi ligesom de fleste andre på at den anden udgave udkommer. Successen var i første omgang så stor - i forhold til producentens egne forventninger - at det blev udsolgt på overraskende kort tid. Men, ja, det får vi!
Stony wrote:Hollywood Blockbuster?
Jeg var selv så heldig at erhverve mig et eksemplar af Fabrik der Träume for nyligt og det var en stor succes. Jeg har ikke fulgt så intenst med i planerne om gen-optrykket. Måske fordi jeg så nogle tidlige udkast til illustrationer, der så temmelig skuffende ud. Så vidt jeg forstår, er det Überplay, der er ansvarlig for udgivelsen. Får vi muligheden, vil vi helt sikkert tage det hjem... men jeg tør ikke sige mere, da jeg er temmelig ringe informeret om titlen p.t. Du må meget gerne gøre mig klogere...
Stony wrote:Hvad med Shogun - den redesignede Wallenstein.
Her er jeg desværre mindst ligeså utydelig i mit svar: der bliver arbejdet på sagen... det vil sige, at det er vores intention at få det, men jeg har endnu ikke en bekræftelse på, at det er muligt...

Meget klogere gjorde mit svar dig desværre næppe. Men i disse dage undersøger vi de tre titler, som vi ikke er helt sikre på... forhåbentlig kommer der snarest en afklaring. :roll:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Sakset fra Thoughthammer.com

Please note: Tempus is on a boat heading to the U.S. Barring any weather and/or customs delays, it should release in early August. (updated July 6)

Det tolker jeg som om det ER gået ud af trykken, og på vej til butikkerne.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Ahhhh, den skulle være god nok:
http://boardgamegeek.com/thread/114290

Tempus ER på vej i handlen.

Og de øvrige titler står alle - ifølge Thoughthammer - til udgivelse i juli/august, med Hollywood Blockbuster som eneste undtagelse.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Please note: Tempus is on a boat heading to the U.S. Barring any weather and/or customs delays, it should release in early August. (updated July 6)

Det tolker jeg som om det ER gået ud af trykken, og på vej til butikkerne.
Jeg deler din tolkning - og det er da glædeligt efter den lange ventetid! Nu må vi så bare håbe på godt vejr! :lol:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

[Stony skrev]Får I Tempus hjem i en engelsk udgave? Og hvad med Antike? Hollywood Blockbuster? Hvad med Shogun - den redesignede Wallenstein. [/quote]

Som det ser ud nu, så kommer Antike i 2. edition til 295,- fra Eggertspiele.

Shogun (Eng) og Tempus (Eng) kommer begge fra forlag, som vi normalt kan få spil fra, så jeg forventer, at vi får disse spil også. Men ingen kendte priser endnu.

Hollywood Blockbuster er tidligere udgivet på Uberplay, og ser ud til at skulle udgives der igen med mere opdaterede karikaturer på skuespillere og instruktører ... og i så fald skulle vi kunne få spillet, men det er ikke muligt pt. at sige noget om, hvornår det bliver. Og derfor heller ingen kendt pris.

Men alt i alt forventer vi altså at kunne få alle spillene, men kan ikke sige noget om præcis hvornår, da der er rigtig meget ferie rundt omkring i disse uger... :D

Men jeg skal opdatere svaret, når jeg ved mere.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Forespørgsler...

Post by Frouvne »

Stony wrote:Får I Tempus hjem i en engelsk udgave? Og hvad med Antike? Hollywood Blockbuster? Hvad med Shogun - den redesignede Wallenstein.
Så er Antike kommet på vores hylder - og det vil snarest også komme på vores salgslister. Spillet er i den tyske udgave, der dog indeholder engelske regler.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Vi får Shogun, men det kommer ikke før efter Essen :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Indenfor et par dage er også Tempus på hylderne i den engelske version! :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply