Hjælp! Jeg har vundet en Playstation 3!

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Hjælp! Jeg har vundet en Playstation 3!

Post by Bugge »

Satans også! Nu mister jeg min mulighed for at beklage mig over hvor uheldig jeg er :wink:

Ud over at have vundet den der Playstation 3, har jeg også vundet 3 spil og 3 Blue-ray film.

Filmene er jeg ret ligeglad med, så hvis i har en Blue-ray afspiller, og gerne vil købe dem/bytte til spil, så drejer det sig om,

Bangkok Dangerous (Nicolas Cage)
The Bank Job (Jason Statham)
Babylon A.D. (Vin Diesel)


Også 2 af spillene er ikke lige min stil. Det er,

Killzone 2
MotorStorm - Pacific Rift


Også her vil jeg gerne sælge dem/bytte til spil.

Og så er der det med at finde ud af hvordan en Playstation 3 overhovedet virker. Hvis der er nogen af jer, der har en (og tilfældigvis kommer til Tobicon), så kan jeg godt bruge nogen tips. Hvad sker der f.eks. første gang man kommer strøm på dyret, og booter det op? Bliver man mødt af en bunke "Setup" spørgsmål, hvor man gerne skal have svaret klar osv.

Endelig vil jeg nok være interesseret i at købe en Fjernbetjening og en ekstra Controller/Joypad, samt hen ad vejen måske oven i købet nogle spil (gisp :shock: ). Findes der et sted hvor det kan gøres for menneskepenge?

Mange spørgsmål, jeg ved det godt, men kender man svarene, så er det vel let at svare.

Søren
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Re: Hjælp! Jeg har vundet en Playstation 3!

Post by Erik Mejer Hansen »

Jeg har en ps3 og hvis du har nogle specifikke spørgsmål så send endeligt en mail: erik.mejer.hansen (at) gmail.com
så hjælper jeg gerne.

Jeg køber for det meste mine spil hos coolshop.dk deres priser er nogenlunde rimelige.
Ellers er gamebits.dk et godt bud (de har f.eks det fantastiske Valkyria Chronicles på tilbud lige nu).

Med hensyn til alle de spørgsmål du møder første gang du booter så forsøg at svare efter bedste evne.
Alle opsætninger er også tilgængelige efterfølgende, så det kan ikke gå helt galt.
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Hjælp! Jeg har vundet en Playstation 3!

Post by Bugge »

Tak Erik for dine svar og tilbud om yderligere hjælp.

Jeg har et konkret spørgsmål til dig (og alle andre hvis i har et bud).

Er det strengt nødvendigt at køb Sony's egen Dual Shock 3 Controller, eller er det lige så godt at købe Logitech's Cordless Precision Controller. Den kan fås til under 200kr, mens den bedste pris jeg kan finde for Sony's egen er 375kr. Der er altså gode penge at spare, og Logitech plejer at lave kvalitets produkter.

På forhånd tak for svaret/svarene.

Søren
Post Reply