Forhandlerliste

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Mik »

Sturmmann wrote:Der er dog det "problem", at deres tilbuds politik ikke er til at gennemskue.
(Så vidt jeg kan se, så er priser med rødt på tilbud, men de kan godt falde yderligere ugen efter)
Det er jo derfor at det er "tilbud". Dvs. ting man sælger billigt for en kortere periode. Hvis dette ikke giver den ønskede effekt må man naturligvis sætte prisen yderligere ned. Hvis du permanent sælger en ting til samme pris er det IKKE et tilbud.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

By popular demand... Kelz0r er på listen igen. Jeg havde faktisk allerede Webhallen på, men placeret den under svenske forhandlere, hvor ingen kunne finde den, så den er flyttet nu.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Forhandlerliste

Post by netsapiens »

Nu du har proppen af, så har jeg hørt fra ejeren af Boardgamer at han faktisk giver gratis fragt ved 600,- og derover :)


Edit: Oh ja, og Heron Games er jo lukket i England, så de kan vel egentlig godt blive fjernet
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Så skal listen da opdateres :) Done!
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

Så er det desværre ved at være tid til lidt opdateringer. Cosimshop.de lukker. Det er nok den netbutik, jeg har anvendt mest, så det er jeg ked af at erfare. Ejeren flytter til England, hvor han starter en ny webshop på www.meeplescorner.co.uk. I forbindelse med lukningen af Cosimshop anbefaler han i øvrigt sine kunder at kigge nærmere på http://www.spieltraum-shop.de, som jeg ikke har nogen erfaringer med.
frouvne, administrator

Image
Kelz0r.dk
Posts: 3
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:11 am

Re: Forhandlerliste

Post by Kelz0r.dk »

Hey Folks.

Bare lige ganske hurtig kommentar til jeres glimrende forum!

Vi har et rigtig stort lager - som kan findes i vores butik - men vores absolutte fokus er udvalg og service - og det kan medføre en længere leveringstid når vi skal hente ting hjem som vi ikke har på hylden!

En af vores Forcer er det kæmpe netværk af leverandører vi har bygget op igennem årene, men jo selvfølgelig kan vi ramme udsolgte ting, specielt hvis de er udsolgt alle andre steder og eller er meget obskure - men vi arbejder længe på en ordre før vi giver den besked!

I kan altid ringe eller skrive før i bestiller hvis i lige vil have lidt hjælp til en lagerstatus - vi forsøger at holde det meste hjemme! (eller vil presse prisen ned hvis i har set det billigere!)

God aften!

Michael - Kelz0r.dk
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Forhandlerliste

Post by Jesper_Norris »

Kelz0r.dk wrote:Hey Folks.

Bare lige ganske hurtig kommentar til jeres glimrende forum!

Vi har et rigtig stort lager - som kan findes i vores butik - men vores absolutte fokus er udvalg og service - og det kan medføre en længere leveringstid når vi skal hente ting hjem som vi ikke har på hylden!

En af vores Forcer er det kæmpe netværk af leverandører vi har bygget op igennem årene, men jo selvfølgelig kan vi ramme udsolgte ting, specielt hvis de er udsolgt alle andre steder og eller er meget obskure - men vi arbejder længe på en ordre før vi giver den besked!

I kan altid ringe eller skrive før i bestiller hvis i lige vil have lidt hjælp til en lagerstatus - vi forsøger at holde det meste hjemme! (eller vil presse prisen ned hvis i har set det billigere!)

God aften!

Michael - Kelz0r.dk
I reklamerer meget med at I har et stort udvalg.

Jeg har to spørgsmål:

1. Hvor stort er udvalget, når jeres hjemmeside angiver næsten alt hvad der er udgivet på trods af, at I måske ikke kan levere det?

2. Hvorfor fjerner I ikke de titler som flere personer har henvendt sig om at købe, hvor I informerer, at titlen ikke kan skaffes mere. Hvorfor så bibeholde den på jeres liste over produkter?

Jeg syntes jeres priser er mægtig gode, men jeg syntes bare, at det er lidt underligt at sidde og clicke rundt på jeres "udvalg" når jeg ser en del titler, som jeg 'næsten tør gætte på', at I ikke kan skaffe.

Med venlig hilsen

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Forhandlerliste

Post by Stony »

Jeg ville nok for en god ordens skyld også sende spørgsmålet som PB. Der går ofte uger mellem hvert besøg. I skrivende stund har kelz0r ikke været logget på siden d. 21. Maj hvor ovenstående indlæg blev skrevet. Og det er ikke sikkert at vedkommende lige går ind og tjekker de enkelte tråde, blot fordi de modtager en notifikationsemail når nogen svarer i en tråd som de deltager i.
Sidst spillet:
Image
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: Forhandlerliste

Post by Michael - Gunzone »

Halløjsa..

Ligesom Kelzor, har Gunzone.dk også et rigtig stort udvalg til suveræne priser, på vores side er angivet om varen er på lager.
Og så vil vi gerne rette, at der i forhandlerlisten står at vi tager 70 kroner i fragt..
Vi tager kun 49,-

Til dem der kender brætspilpriser.dk så bør man som kunde fortsat tjekke priserne ved de individuelle butikker, da det ikke ser ud til at deres crawler er helt optimeret.

Bare et eksempel:
Tag et spil som Caverna "Caverna: The Cave Farmers".

Den har vi i Gunzone til over 150 kr billigere end den billigste forhandler på brætspilpriser.
Brætspilpriser.dk har ikke engang vores Caverna i listen, så det er en fin lille crawler, men som kunde kommer du nok ikke udenom at alligevel må ud og lave det hårde arbejde, med at finde de gode priser selv.
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Forhandlerliste

Post by 40crew »

Hej Michael,

Skide god pris på Caverna. Jeg håber på at vinde lodtrækningen på brætspilpriser i morgen, men ellers er jeg rimelig overbevist om at der ligger en ordre fra mig når jeg ikke vinder :-)
Image
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Forhandlerliste

Post by DraX »

40crew wrote:Hej Michael,

Skide god pris på Caverna. Jeg håber på at vinde lodtrækningen på brætspilpriser i morgen, men ellers er jeg rimelig overbevist om at der ligger en ordre fra mig når jeg ikke vinder :-)
Hvor ser du konkurrencerne henne? Kan intet finde...
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Forsiden af braetspilspriser.dk (nederst højre hjørne).

@Michael: jeg har rettet jeres portopris :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Forhandlerliste

Post by DraX »

Gunness wrote:Forsiden af braetspilspriser.dk (nederst højre hjørne).

@Michael: jeg har rettet jeres portopris :)
Hmm "Den indtastede mail modtager allerede nyhedsbrevet." Så må betyde jeg allerede deltager i det...
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Ja, det gælder forhåbentlig alle modtagere af nyhedsbrevet, ikke kun de nye :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Forhandlerliste

Post by DraX »

Gunness wrote:Ja, det gælder forhåbentlig alle modtagere af nyhedsbrevet, ikke kun de nye :)
Nemlig det jeg tænkte. Man ved jo aldrig om opsætningen er lavet så det kun er nye jo :(
Post Reply