Total War spillene

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Total War spillene

Post by Sir William »

Tænkte på hvor mange der spiller Total War spillene?

Min computer stoppede pludselig med at kunne spille spillene, da vi kom til MTW II - Kingdoms. Nu kan jeg slet ikke spille dem.

Men sidder og savler over grafikken på Empire Total War og også det nye Napoleon - Total War. Har altid været fascineret af, at de lykkedes dem at kombinere strategi og taktik på en sådan fuldendt måde.

http://www.totalwar.com/napoleon/?t=EnglishUK
User avatar
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 139
Joined: Sun Nov 30, 2008 4:32 pm
Favoritspil: Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Perikles, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid, Shadows over Camelot
Location: Sorø

Re: Total War spillene

Post by Carsten »

Jeg har skamspillet Total War Rome, Medieval II og expansions. Jeg er aldrig kommet med på Empire, men går det nok en dag, når jeg får købt mig en ny computer.

Total War er nok et af de fedeste (computer)spil i min samling! Lækkert med kombinationen af turbaseret spil på det store kort og slagene i real time. En ægte tidsrøver.
Senest spillet:

Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Total War spillene

Post by Foppwin »

Det nye kong artur spil, som man kan spille via steam er en total war clone. Hvor magi så også har fået en plads.

Underholdende spil som er smidt på "hylden" da mit gamle 7800 GT er blevet for gammelt.
Danny

Image
Post Reply