Månedens bruger: Aratar - maj 2010

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Månedens bruger: Aratar - maj 2010

Post by Aratar »

Henrik Madsen wrote:Hvis jeg spilder kaffe på alle pengene fra dit Powergrid er jeg så i Bad Standing eller nyder du bare det unikke rustikke look dit spil har fået? Eller vi det slet ikke betyde noget for alle pengene vil være pakket ind i sleeves?
Tja, du vil nok være lidt i bad standing, men som regel går jeg ikke så meget op i, om folk drikker eller spiser snacks, når der spilles med mine spil. Jeg tror dog nok, at jeg vil gøre en undtagelse med min War of the Ring: Collector's Edition :D

Og pengene er bestemt ikke i sleeves. WotR: CE er for øvrigt også det eneste spil, jeg indtil videre har købt sleeves til.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Månedens bruger: Aratar - maj 2010

Post by Frouvne »

Aratar wrote:[...] Og pengene er bestemt ikke i sleeves. WotR: CE er for øvrigt også det eneste spil, jeg indtil videre har købt sleeves til.
Må man spørge, hvor du har købt disse sleeves?

Hvad syntes du om at spille brætspil online?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Månedens bruger: Aratar - maj 2010

Post by Aratar »

Frouvne wrote:
Aratar wrote:[...] Og pengene er bestemt ikke i sleeves. WotR: CE er for øvrigt også det eneste spil, jeg indtil videre har købt sleeves til.
Må man spørge, hvor du har købt disse sleeves?
Jeg har købt dem gennem en britisk hjemmeside, som importerer dem fra USA. Linket til siden er her:
http://boardgameextras.co.uk/item.php?i ... sub_cat=41
Frouvne wrote:Hvad syntes du om at spille brætspil online?
Jeg kan godt lide at spille online brætspil som en adspredelse engang imellem, men jeg vil altid foretrække at spille live. En stor del af brætspil er det sociale aspekt, og det er svært at få med, når man spiller online.

Rent spilteknisk kan der mht. til nogle spil være fordele ved at spille dem online. Det gælder selvfølgelig spiltiden, men også at der let tælles fx point og spilpenge op af spillet selv. Et spil som Skt. Petersburg er et godt eksempel på et spil, der fungerer godt online.
Image
Post Reply