RUSE

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
henrik danielsen
Posts: 1
Joined: Wed Sep 15, 2010 10:12 pm
Favoritspil: Axies&Allies,Settlers.Puerto Rico,Conflict of Heroes-storm of steel.
Location: Albertslund

RUSE

Post by henrik danielsen »

Hvis der skulle være nogen som har kastet sig over det nye spil RUSE men mangler lidt tips og ider om strategi så kunne det her måske være en go hjemmeside. jeg er i øvrigt ny på dette forum så go dag til jer alle sammen :D http://www.sound-strategy.net/tales-of-deception/
padde3700
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Sat Jun 05, 2010 6:22 pm

Re: RUSE

Post by padde3700 »

jamen goddag til dig også :)
overvejer selv at investere i spillet, er det noget du kan anbefale? :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: RUSE

Post by Stony »

R.U.S.E er skam ganske anbefalelsesværdigt.

Jeg har i min tid spillet en masse forskellige RTS spil, og de har hver deres at byde på. Hvis du er hooked på StarCraft 2, vil du nok være mindre tilbøjelig til at samle R.U.S.E. op, men hvis du er træt af multiplayer spil, hvor modstanderne insisterer på at tempoet skal være skruet op, så vil R.U.S.E nok bedre passe dit temperement. Her er der bedre tid til at lave taktiske overvejelser, og du har et betydligt bedre overblik over slagmarken. Temaet er naturligvis også et helt andet, men selve spillestilen falder mere i min smag. Også selv om jeg i tidernes morgen spille rigtig meget StarCraft.
Sidst spillet:
Image
Post Reply