D&D Ravenloft/Ashardalon?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by Brichs »

Hej Aceless

David/glorn og jeg og min kone vil gerne spille med dig på lørdag den 02. April - og jeg vil rigtig gerne lægge hus til. Vi bor i Måløv, men har stort bord til spil ;-)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Aceless
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Wed Mar 02, 2011 10:41 pm
Favoritspil: Castle Ravenloft, Wrath of Ashardalon, Zombies!!!, Runebound, Space Alert, Space Hulk
Location: København, Valby

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by Aceless »

Jamen det lyder storartet! hvor langt fra Måløv st. er det? og fra hvornår til hvornår, tidsmæssigt, vil vi spille?
Og jeg formoder jeg tager Ravenloft med, blot for at vi ikke er to der slæber med, skulle der være misforståelser hehe
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by Brichs »

Vi bor 10-15 minutters gang fra Måløv station, alt afhængig af tempo. Alternativt stopper der bus 200m fra hoveddøren.

Jeg ved ikke hvad tid der passer folk bedst? Kamilla og jeg kan foreslå en 14:00-tiden. Så kan vi nå spillet et par gange; ellers har vi også et par andre dungeon crawls vi kan prøve herhjemme.

Har lige fået Doom: The Boardgame ind af døren sidste weekend, og vi har space crusade, advanced heroquest, order of the stick og andre i den dur. Vi skal nok få en dag til at gå med noget hygge :)

Og jo, du må meget gerne tage Ravenloft med. Vi har det ikke, og David/glorn havde det heller ikke sidste weekend, i hvert fald ;)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by Brichs »

Er folket enige om kl 14? Har ikke lyst til at sidde og vente forgæves ;)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by glorn »

Jeg har prøvet at arbejde med min indbyggede forsinkelse... Jeg har prøvet at overbevise mig at sommertid betød man skulle rykke uret 2 timer i stedet for 1.

jeg er der klokken 14. jeg håber du har sendt adresse og telefon nummer i en pb til aceless.
David.
Aceless
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Wed Mar 02, 2011 10:41 pm
Favoritspil: Castle Ravenloft, Wrath of Ashardalon, Zombies!!!, Runebound, Space Alert, Space Hulk
Location: København, Valby

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by Aceless »

Jeg må desværre med kort tid melde afbud, min mormor er røget på sygehuset for ikke længe siden, skal derfor hen med familien og besøge hende i morgen. Det må i virkelig undskylde gutter, ville ellers utrolig gerne sætte mig ned og spille en omgang Ravenloft. Det er sjældent jeg netop finder et bundt engagerede mennesker. Shit happens I guess..
Jeg håber dog at i alligevel får et event på benene imorgen uden mig, og får jer en utrolig fed aften, og hygger jer på mine vegne.
Jeg må være med en anden gang uden tvivl (:

-Aceless
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: D&D Ravenloft/Ashardalon?

Post by glorn »

Hej igen aceless.

vi må bare finde en anden dag.
David.
Post Reply