Nogle at spille med i KBH

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
UglenDerTog
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Fri Dec 03, 2010 10:47 am
Favoritspil: Claustrophobia, Small world, Race for the Galaxy
Location: 2200 København N

Nogle at spille med i KBH

Post by UglenDerTog »

Hej Alle

Jeg er i de senere år begyndt at spille en del brætspil, men jeg synes ikke rigtig jeg får spillet nok. Derfor kunne det være fedt hvis det var muligt at finde nogle andre som har lyst til at spille en gang i mellem. Jeg kan se udfra forskellige forumtråde at der er en hel del grupper i kbh, så hvis der er nogle der mangler en spiller skal i endelig sige til.

Jeg er 27 år, og søger spillere i nogenlunde samme aldersgrupppe, men det er ikke et absolut krav :-)


Venlig Hilsen
Anders
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by Helle »

Var det ikke noget at kigge forbi i Høvelte i næste uge? Det kunne jo være, at du kunne møde nogen der.
Du kunne jo nøjes med at komme en enkelt dag?

Der er også consim, hvor de mødes i Valby 1. søndag i måneden - eller KBK hvor de mødes hver tirsdag.

Ingen af delene er selvfølgelig en fast privat spilgruppe, men det kunne være, at det i hvert fald til at begynde med kunne give mulighed for at spille lidt mere.

Helle
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by Bostrup »

Du er bestemt velkommen til at komme på besøg hos Københavns Brætspilsklub (KBK).

Vi holder klubaftener hver tirsdag fra kl. 18. Adressen er Jagtvej 59B.
UglenDerTog
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Fri Dec 03, 2010 10:47 am
Favoritspil: Claustrophobia, Small world, Race for the Galaxy
Location: 2200 København N

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by UglenDerTog »

Tak for tippet.

Jeg tror jeg vil prøve at kigge forbi KBK
Mikkel Basse
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Sun May 29, 2011 11:15 am
Location: Hellerup

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by Mikkel Basse »

Hos Rollespilsforeningen Avalon http://www.avalon.dk spiller vi udover rolle- og figurspil en forfærdelig masse brætspil. Foreningen har omkring en 60-70 medlemmer, så det plejer ikke at være noget problem at få skrabet nogen sammen til noget brætspil. Eksempelvis bliver et ellers temmeligt tids-krævende spil som Twilight Imperium 3 spillet cirka en gang om måneden, og vi er ved at stable en liga på benene i anledningen af den nye udvidelse.

Vi kører godt nok med månedligt kontingent, men hvis du bare vil spille lidt brætspil kører vi åbent hus d. første søndag i hver måned (næste gang er d. 5 juni), hvor alle er velkomne. Vores "Søndagslounge" er primært rettet mod brætspil, og sidste gang fik vi bl.a. tygget os igennem Battlestar Galactica, Revolution og Dominion.

Vi åbner dørene (eller ring lige på, så låser vi op!) fra klokken 12 af, og så stopper vi, når vi løber tør for folk en gang hen på aftenen.

Det er som sagt gratis - giver det dig blod på tanden, så er alle også berettiget til to gratis spilgange, som de kan bruge som de lyster. Der er ingen bindinger, så hvis du har tid, så kom næste søndag, og inviter gerne folk med du kender. Har du ikke tid da, så er der en søndag måneden efter osv., eller benyt dig af en af vores to gratis dage til at få nasset et spil på en dag, der passer dig.

Avalon har lokaler på adressen:

AVALON

Rådmandsgade 45, stuen

2200 København N

Vi ser gerne, at vores Søndagslounge har så mange mennesker som muligt. Det er til dels en service til vores medlemmer og spilsamfundet i København, så hvis det her virker lidt "reklame-agtigt" er det mest fordi, jeg syntes vi har et godt tilbud (og jeg har meldt mig til at stå for det for et par måneder siden), som folk skal føle sig mere end velkomne til at troppe op til, og konceptet er blevet lidt negligeret tidligere.
Last edited by Mikkel Basse on Sun May 29, 2011 8:25 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by Robert »

Mikkel Basse wrote:... åbent hus d. første søndag i hver måned (næste gang er d. 6 juni) ...
Den 6. juni er en mandag.

Consim spiller også brætspil søndag den 5/6 i Valby kulturhus (på tredje etage) fra 11 til 18. Alle er velkomne, det koster 20 kr hvis man ikke er medlem. Det plejer at være ret hyggeligt.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Mikkel Basse
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Sun May 29, 2011 11:15 am
Location: Hellerup

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by Mikkel Basse »

Robert wrote:
Mikkel Basse wrote:... åbent hus d. første søndag i hver måned (næste gang er d. 6 juni) ...
Den 6. juni er en mandag.
Tak! Så er det rettet.
User avatar
Martin
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 80
Joined: Tue Aug 09, 2011 4:10 pm
Location: Amager, København

Re: Nogle at spille med i KBH

Post by Martin »

UglenDerTog wrote:Hej Alle

Jeg er i de senere år begyndt at spille en del brætspil, men jeg synes ikke rigtig jeg får spillet nok. Derfor kunne det være fedt hvis det var muligt at finde nogle andre som har lyst til at spille en gang i mellem. Jeg kan se udfra forskellige forumtråde at der er en hel del grupper i kbh, så hvis der er nogle der mangler en spiller skal i endelig sige til.

Jeg er 27 år, og søger spillere i nogenlunde samme aldersgrupppe, men det er ikke et absolut krav :-)


Venlig Hilsen
Anders
Hej.

Vi er en gruppe på 4-6 spillere (25-30 år), der spiller et par gange om måneden. Vi hører til på Amager ;)

Vores primære spil er sådan nogen som Citadels, Shadow Hunters og Witch's Brew. Spil der ikke tager forfærdelig lang tid, med action og overraskelser pga. hvad de andre spillere laver, og rigeligt med spiller-interaktion.
Formula D er også tit på programmet, da det er action-fyldt og altid sjovt.

Skriv tilbage, hvis du kunne være interresseret i at være med :)

Mvh.
Martin
Post Reply