PlayByForum Rollespil på GG.dk?

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

PlayByForum Rollespil på GG.dk?

Post by Mikkel »

Jeg sad og læste nyheder på GBB og faldt over tråden "RPG Geek - Newbie-Friendly Play By Forum Signup" og det er ret populært, skal skulle jeg hilse og sige! På ingen tid har rigtig mange sat sig på de ledige pladser, så der er få tilbage.

Men det fik mig og til at tænke på "gamle" dage, da jeg sad sammen med mine skolekammerater og spille rollespil med vores hjemmelavede regler og en million terninger, spidsede blyanter, en blok papir og et karakterark. Og nu fik jeg helt lyst til dette igen!

Så det jeg prøver at komme frem til er, om der er nogle herinde der kunne tænke sig at spille en gang rolle spil via forummet her (hvis Allan tillader det, selvfølgelig)?

Jeg vil ikke kunne sætte et scenarie op, forklare regler og alt det her, men hvis der var en frisk Gamemaster og nogle friske deltagere, kunne det da være meget sjovt...?
Image
Post Reply