Legends of Pegasus

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Legends of Pegasus

Post by Stony »

Bare lige en lille information.

Jeg har for nylig erhvervet ovenstående på Steam. Hvis I er nysgerrige efter at prøve det, så prøv at modstå. Det går ned for et godt ord, og efter mange genstarter er det endelig lykkedes - ved at gemme spillet tit og ofte - at komme til andet afsnit i kampagnen. Nu oplever jeg så at mine indtægter er gået i nul, og bl.a. mit antal officerer (som specificerer hvor mange rumskibe jeg kan have i min flåde) er pludselig gået i minus 1. Det gælder mystisk nok selv for mit sidste gemte spil, som jeg forrige gang jeg indlæste det fungerede normalt. Og det kom efter at mine rumskibe blandt andet var låst permanent fast i warpspeed, fordi jeg var blevet færdig med en kamp mens nogle skibe var på vej som forstærkning i netop warpspeed.

Jeg har ALDRIG oplevet så fejlbehæftet et spil. De har allerede udgivet to opdateringer i de få dage der er gået siden spillet blev udgivet, og det er kun toppen af et meget meget stort isbjerg.

Spar jer selv for ærgelserne.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Legends of Pegasus

Post by Stony »

Oooohhhh. Det bliver bare "bedre" og "bedre". Selv om jeg starter forfra på anden episode, så er alle mine materialer, penge samt officerer sat ned til minus 1.

*suk*
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Legends of Pegasus

Post by Sir William »

Frustrerende situation, men mange tak for advarelsen.

Træls når halvfærdige spil lanceres og de så bruger de næste par uger på at gøre det færdigt.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Legends of Pegasus

Post by Sir William »

Var lige inde for at se traileren til spillet, det virker ellers ganske fedt. Lidt i samme stil som Total War, men større mulighed for at designe og udforske.
Post Reply