Tillykke til Oseali!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14684
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Tillykke til Oseali!

Post by Frouvne »

Stort tillykke med dagen. Vi vil i sympati fejre dagen med en traditionel dansk middag! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Tillykke til Oseali!

Post by Robert »

Stort tillykke. Håber at familie og venner kan finde ud af at skille jule- og fødselsdagsgaver ad. Det er efter min erfaring den største udfordring ved at have fødselsdag tæt på juleaften.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Tillykke til Oseali!

Post by Oseali »

For mig er jul og fødselsdag et stort sammenblandet ræs :-) Flere af de "mindre" gaver er som regel slået sammen så det også dækker en julegave og fødselsdagsgave, eksempelvis fik jeg Archipelago og CO2 i gave som er dyrere end hvad julegave budgettet ellers kan klare, så jeg er godt tilfreds.

Men det er første jul med den lille ny, så vi har valgt at blive hjemme og bare være tre, og det var en sindsyg god oplevelse, og knægten fik så mange gaver man skulle tro det var løgn :-)

Selv på pap fronten er jeg ret tilfreds, udover de to ovennævnte, så blev der fra konen givet Xwing, som nævnt i en anden tråd, samt Adenean Abyss, så der er lidt til de næste par dage, plus at secret santa var Resistance, plus jeg har two wargames også :-)

Glædelig jul allesammen og tak for hilsenerne :-)
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Tillykke til Oseali!

Post by Andrea »

Tillykke med dagen! Plejer du så at fejre dagen ved at invitere venner og/eller familie en af dagene op til eller efter den 24.?
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Tillykke til Oseali!

Post by Oseali »

Andrea wrote:Tillykke med dagen! Plejer du så at fejre dagen ved at invitere venner og/eller familie en af dagene op til eller efter den 24.?
I gamle dage da jeg boede hjemme var hele familien til frokost, men selv i år dukkede hele min svigerfamilie op (min egen har noget længere) så fik boller kakao og hinbærsnittekagemand kl 10 om formiddagen :-) folk damper så af igen så de kan komme i kirke og jeg kan komme i køkkenet.

Så i de første 32 år har det altid være på dagen, har en kollega på arbejdet hvis mand fyldte 50 i går, og de havde 65 mennesker til frokost, og 16 af dem skulle blive der til aften også, glæder mig til at høre hvordan deres dag var :-)
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Tillykke til Oseali!

Post by chr88 »

Tillykke! Det er godt at høre, at du fik et par lækre spil! :D
Post Reply