Gratis Amiga 500+

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
User avatar
fungusar
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Tue Jul 30, 2013 3:34 pm
Favoritspil: Alle Axis and Allies men mest Pacific (det gamle), Magic, Talisman (det første), Rolemaster fra I.C.E. Field Command: Singapore 1942, A Bridge to Far og Operation Bagration.
Location: Farum
Contact:

Re: Gratis Amiga 500+

Post by fungusar »

Noget jeg syntes var rigtig sjovt er Phillips G7000 video pac, jeg har helt vild med spil nr 36 satellit krig.... savle savle
Attachments
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg (30.85 KiB) Viewed 2856 times
thumb_566795Philips-G7000.jpg
thumb_566795Philips-G7000.jpg (23.29 KiB) Viewed 2856 times
My creations

ROLLESPIL
100+ moduler for RM
WARGAMES
Battle of Midway
Hunt for Bismarck
MTG SET
Endless Journey-B1
Endless Journey-B2
Endless Journey-B3 "VAG MUR"
PC
Grafik/Code for Close Combat 3 "Karkov, the last German Victory"
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Gratis Amiga 500+

Post by Nissi »

Amiga 500'eren virkede men desværre var diskdrevet stået af så ingen Super Cars til mig før jeg finder et passende offer at tage sådan et fra.
Ej nu du nævner Super Cars.... Puha det bringer helt minder frem. Min bedste barndomskammerat havde en Amiga 500, hvor vi fik spillet en masse Super Cars. Det var sgu tider, og et fedt spil! Varmesøgende missiler, missiler som blev skudt forud eller bagud.. Der var mange muligheder at bruge pengene på, som man tjente ved at placere sig godt i de forskellige heats. Super Cars er/var et fantastisk spil.... :)
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Gratis Amiga 500+

Post by Jesper_Norris »

Nissi wrote: Ej nu du nævner Super Cars.... Puha det bringer helt minder frem. Min bedste barndomskammerat havde en Amiga 500, hvor vi fik spillet en masse Super Cars. Det var sgu tider, og et fedt spil! Varmesøgende missiler, missiler som blev skudt forud eller bagud.. Der var mange muligheder at bruge pengene på, som man tjente ved at placere sig godt i de forskellige heats. Super Cars er/var et fantastisk spil.... :)
Super Cars 1 & 2 samt Wings er helt klart årsagerne til at jeg stadig har en Amiga 500. Istedet for en TV modulator, har min et direkte scart-stik så den bare skal plugges til.
C64 er super cult. Men den blev solgt for mange år siden.
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Post Reply