Rollespil (Pathfinder) i Ringsted

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Rollespil (Pathfinder) i Ringsted

Post by Michael_Olsen »

Hej,

vi skal til at starte en Pathfinder kampagne i Ringsted (midtby, tæt ved stationen) op her til sommer, men et par spillere hoppede fra, så jeg leder efter 2-3 som kunne være interesserede i at være med.
Det er ikke helt aftalt endnu hvor tit vi spiller, men det bliver noget med et "familie venligt" mønster, f.eks. en hverdagsaften hver anden uge, fra kl. 19.00 til ti-elleve stykker.

Jeg vil basere kampagnen på Paizos "Kingmaker", men formenligt tilføje eget materiale. Det vil sige at I gerne skulle få mulighed for at opbygge et "stronghold", hvilket nok bliver ret sjovt.

Her er et link til Player's Guide:
http://paizo.com/products/btpy8dqh?Path ... yers-Guide

Vi spiller uden alignments (da ideen om at Evil er en målbar, objektiv størrelse ikke huer mig), men ellers kører vi stort set med Paizo regler. Spil-flow, at vi holder det interssant, og at vi har det sjovt er dog vigtigere end regler.

Vi er på nuværende tidspunkt et par stykker på omkring de 40, og én som er noget yngre.

Det bliver lagt vægt på rollespil, men Dungeon Crawling vil også forekomme : - ) Jeg finder selv at et godt mix af forskellige elementer gør det lidt sjovere.

Er du interesseret, eller har bare spørgsmål, så send mig meget gerne en PM.
Image
Post Reply