Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by RasJer »

Hejsa,

Jeg gad vildt godt være med, hvis der var nogle der ville sælge mig deres grundspil, eller pege mig i retning af en webshop, der ikke tager 500,- for det :-) (faraos cigarer)

Jeg kan se at man også kan vælge et plegde, hvor man får basis spillet med, men så står jeg jo alene med told og moms, og så kan det nok ikke betale sig vel?

Mvh. Rasmus
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by JoelP »

RasJer wrote:Hejsa,

Jeg gad vildt godt være med, hvis der var nogle der ville sælge mig deres grundspil, eller pege mig i retning af en webshop, der ikke tager 500,- for det :-) (faraos cigarer)

Jeg kan se at man også kan vælge et plegde, hvor man får basis spillet med, men så står jeg jo alene med told og moms, og så kan det nok ikke betale sig vel?

Mvh. Rasmus
Spillet ryger jævnligt ned i ca 21 ecu på amazon.de + porto
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by BlueSwan »

JoelP wrote:
RasJer wrote:Hejsa,

Jeg gad vildt godt være med, hvis der var nogle der ville sælge mig deres grundspil, eller pege mig i retning af en webshop, der ikke tager 500,- for det :-) (faraos cigarer)

Jeg kan se at man også kan vælge et plegde, hvor man får basis spillet med, men så står jeg jo alene med told og moms, og så kan det nok ikke betale sig vel?

Mvh. Rasmus
Spillet ryger jævnligt ned i ca 21 ecu på amazon.de + porto
Jeps, det skete så sent som for få dage siden. Var selv meget tæt på at købe det og fortryder egentlig nu at jeg ikke gjorde det.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by RasJer »

Tak skal I ha' :-)

Det skal jeg klart holde øje med.

Så er det vel den tyske udgave?
Hvor sprog-uafhængigt er spillet?

Jeg har ikke bestilt fra Amazon.de før, hvad plejer porto at være hvis man bestiller fra amazon.de selv og der står "Gratis levering", det gælder vel kun i tyskland, eller er det som på amazon.co.uk hvor man bare skal bestille for over et vist beløb?

På forhånd tak.
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Tyfo »

RasJer wrote:Tak skal I ha' :-)

Det skal jeg klart holde øje med.

Så er det vel den tyske udgave?
Hvor sprog-uafhængigt er spillet?

Jeg har ikke bestilt fra Amazon.de før, hvad plejer porto at være hvis man bestiller fra amazon.de selv og der står "Gratis levering", det gælder vel kun i tyskland, eller er det som på amazon.co.uk hvor man bare skal bestille for over et vist beløb?

På forhånd tak.
Den der er på Amazon.de er på engelsk. Det var den ihvertfald da jeg købte den. Og jo, det gratis levering er kun i Tyskland, men porto plejer at være på omkring €5.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by BlueSwan »

Tyfo wrote:
RasJer wrote:Tak skal I ha' :-)

Det skal jeg klart holde øje med.

Så er det vel den tyske udgave?
Hvor sprog-uafhængigt er spillet?

Jeg har ikke bestilt fra Amazon.de før, hvad plejer porto at være hvis man bestiller fra amazon.de selv og der står "Gratis levering", det gælder vel kun i tyskland, eller er det som på amazon.co.uk hvor man bare skal bestille for over et vist beløb?

På forhånd tak.
Den der er på Amazon.de er på engelsk. Det var den ihvertfald da jeg købte den. Og jo, det gratis levering er kun i Tyskland, men porto plejer at være på omkring €5.
Ja, porto fra Amazon.de er latterlig billig. Jeg købte for nyligt et strygejern, en hårklipper og et brætspil for en samlet porto i omegnen af de 4-5 euro. Amazon.co.uk er dog endnu billigere, der er fragten helt gratis hvis man accepterer "lang" leveringstid, hvilket som oftest alligevel kun er nogle dage når det kommer til stykket.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by RasJer »

Tak igen.

Tyfo, kan du huske hvad du måtte gi' for det?

Jeg vender lige tilbage inden for snarest om jeg er med, hvis der stadig er en ledig plads :-)

Mvh. Rasmus
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Tyfo »

RasJer wrote:Tak igen.

Tyfo, kan du huske hvad du måtte gi' for det?

Jeg vender lige tilbage inden for snarest om jeg er med, hvis der stadig er en ledig plads :-)

Mvh. Rasmus
Jeg gav €19,99 for det eksl. fragt. :)
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by BlueSwan »

Tyfo wrote:
RasJer wrote:Tak igen.

Tyfo, kan du huske hvad du måtte gi' for det?

Jeg vender lige tilbage inden for snarest om jeg er med, hvis der stadig er en ledig plads :-)

Mvh. Rasmus
Jeg gav €19,99 for det eksl. fragt. :)
Alt for nice pris. Her for nogle dage siden da jeg overvejede det, var den nede omkring de 23 euro, såvidt jeg husker. Der er ingen garantier for at prisen kommer ned igen, men som du kan se her, har den flere gange været nede i det særdeles fornuftige leje: http://de.camelcamelcamel.com/Tasty-Min ... 0984155848
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 105
Joined: Wed Nov 02, 2011 12:06 pm
Location: Svendborg

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by StormP »

Jeg snupper den sidste plads, såfremt RasJer ikke gør :) - men han skal selvfølgelig lige have muligheden, for at vende tilbage.
Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Tyfo »

BlueSwan wrote:
Tyfo wrote:
RasJer wrote:Tak igen.

Tyfo, kan du huske hvad du måtte gi' for det?

Jeg vender lige tilbage inden for snarest om jeg er med, hvis der stadig er en ledig plads :-)

Mvh. Rasmus
Jeg gav €19,99 for det eksl. fragt. :)
Alt for nice pris. Her for nogle dage siden da jeg overvejede det, var den nede omkring de 23 euro, såvidt jeg husker. Der er ingen garantier for at prisen kommer ned igen, men som du kan se her, har den flere gange været nede i det særdeles fornuftige leje: http://de.camelcamelcamel.com/Tasty-Min ... 0984155848
Eneste grund til at jeg opdagede det var grundet Hot Deals-forummet på BGG.

http://www.boardgamegeek.com/forum/1177 ... als-europe

Og der kan man så også se at Castles of Burgundy er på £20 lige nu. :) udsolgt, men Amazon.co.uk har vidst sagt god for at man kan stadig kan bestille det.

http://www.amazon.co.uk/Ravensburger-Th ... -geekdo-21
Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by RasJer »

Tak for alle informationerne, jeg har nu tilføjet det på camelcamecamel, så tak for det tip også :-)
Så må vi se om prisen enten falder eller stiger, efter expansion er blevet introduceret.

StormP, tag endeligt bare pladsen, så ser vi om det lykkes for mig at få fat i det en anden gang.
Og så er I altid velkomne til at skrive hvis I bliver trætte af spil + expansion, så ved hvor der en køber :-)

Rigtig god weekend!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9180
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Jamen, så er der jo fyldt op. Det gik jo relativt hurtigt.

Hvis der ikke er nogen der vil tage teten mht. ShopUsa, er der så nogen der kan give et par retningslinier for om der er noget man skal være opmærksom på?
Sidst spillet:
Image
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 232
Joined: Fri Nov 10, 2006 5:37 pm
Location: Randers SV (Vorup)

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Technosmølf »

Hej igen,

Jeg ved desværre ikke selv så meget om det med shopUSA, men spørg evt pytman, han tager sig jo af Dungeon Roll på samme vis.

Hygge Morten
Hilsen Morten

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Larsine »

Jeg har en shopUSA konto, og det er yderst nemt.

Shopusa.dk -> Ny bruger -> Udfyld med dit navn, hjemadresse (der hvor du vil have leveret i DK) mv. -> Så får du en mail med din Shopusa suite.

Dette skal du selvfølgelig kun gøre første gang.

Derefter bestiller du hos din leverandør med modtageradressen:
Navn: Fornavn og Efternavn
Adr. 1:ShopUSA, 1424 Baker Road
Adr. 2:Dit ShopUSA suite-number
By & Zip:Virginia Beach, 23455
Stat:Virginia (VA)
Tel:757-641-3696

Derefter: shopusa.dk -> registrer varekøb -> Pakker -> login med dit suitenr og kodeord -> registrer varekøb ved at udfylde diverse felter, samt vedhæft pdf af originalfaktura -> gem og gå til næste, hvor man så vidt jeg husker bliver opkrævet porto, told og moms.
Post Reply