Civ 5 udvidelse

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Civ 5 udvidelse

Post by Foppwin »

Civ 5 udvidelse - Den nye udvidelse til Civ 5 ser ret interessant ud. Synes det ser spændende ud at cultual victory er ændret så det er turisme der afgøre om man vinder.
Danny

Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Civ 5 udvidelse

Post by Sir William »

Vauw, det virker lovende. Kan godt lide, at man kan udvikle en "X-com squad" og spændende hvad de 2 ukendte civs vil blive.
Ledetrådene kunne være Vikings, men dem har man jo kunne købe siden grundspillet, så er det jo nok ikke dem
User avatar
SmiteMeister
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Thu Sep 14, 2006 9:37 pm
Location: nyborg
Contact:

Re: Civ 5 udvidelse

Post by SmiteMeister »

Jeg er på!! har forudbestilt hos playgames.dk
User avatar
SmiteMeister
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Thu Sep 14, 2006 9:37 pm
Location: nyborg
Contact:

Re: Civ 5 udvidelse

Post by SmiteMeister »

Jeg kan ærligt sige at brave new world er den bedste udvidelse til noget spil. Det har i den grad gjort spillet bedre. Der er hele tiden interessante beslutninger at tage selv når man ikke er i krig. F.eks opdagede jeg i et spil at jeg, fordi jeg valgte at gå i krig med resterne af de usle indianere oppe nordpå, mistede mange mange penge, da deres handelsruter med mig ophørte. Det var slet ikke noget man skulle tænke på før.

Jeg har osse haft et spil hvor jeg slet ikke kom op og slås, da det, i det spil, ikke kunne betale sig for mig. Og jeg havde stadigvæk mange spændende beslutninger at tage alligevel.

Bedste civspil nogensinde!

Og om 2 dage har jeg sommerferie. Jeg tror ikke sommerlandet kommer til at se meget til mig :)
Post Reply