Rome II Total War

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Rome II Total War

Post by Sir William »

Så blev det endelig udgivet og jeg havde selvfølgelig lavet en pre-order primært så jeg kunne få de 3 græske bystater som DLC.

Havde dog lavet aftale med konen om, at det skal være min fødselsdagsgave, så må vente med at spille det. Så jeg venter lige indtil november med at få det afprøvet, men så er mange af de problemer der lader til at være, nok også blevet løst. Den første patch skulle allerede komme i dag.

Er der nogen der har fået fat i det og afprøvet det?
shadowdale
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 58
Joined: Fri Feb 10, 2012 8:08 am

Re: Rome II Total War

Post by shadowdale »

Jeg har også købt det og installeret det, men en 20 dage gammel baby, nyt job og en løb imorgen har sat en test af spillet på pause indtil en gang i morgen eller søndag.

Men så skal jeg nok skrive noget om det....
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Rome II Total War

Post by Sir William »

shadowdale wrote:Jeg har også købt det og installeret det, men en 20 dage gammel baby, nyt job og en løb imorgen har sat en test af spillet på pause indtil en gang i morgen eller søndag.

Men så skal jeg nok skrive noget om det....
Ser jeg frem til, mest fordi jeg jo er spændt på at få det til november, men også fordi der - igen som altid - er megen kritik inde på www.totalwar.com omkring fejl, mangler og dårlig AI. Især det sidste havde CA jo netop lovet, ville være den nye gode tilføjelse fra tidligere TW spil.

Mit håb er jo, at alle fejl, mangler og bugs er klaret inden november, så jeg bare kan nyde spillet. Fandt for et par måneder siden Rome I Total War frem, og selv om det stadig er godt så kan man ikke lade være med at sammenligne grafikken med dets efterfølgere plus at jeg ikke kunne huske, hvordan jeg fik åbnet op for alle de gamle faktioner uden først at gennemføre som romer. Men etteren var god og gjorde meget godt for TW serien, men den blev jo også kritiseret gevaldigt da den kom frem.
shadowdale
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 58
Joined: Fri Feb 10, 2012 8:08 am

Re: Rome II Total War

Post by shadowdale »

Umiddelbart virker det ret godt, jeg har en gammel computer, men kan stadig spille det, bare jeg spiller med medium settings. Dog kan jeg godt mærke at der er ca. 110 factions i spillet, hvilket gør at AI turen tager ret lang tid.

Jeg oplevede et par fejl i tutorials, men ikke noget slemt, så alt i alt er jeg ret glad for det....
Post Reply