Retrospil på dba.dk

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Enshelm
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 27
Joined: Thu Jul 14, 2011 11:31 am

Retrospil på dba.dk

Post by Enshelm »

Hej.

Faldt lige over denne blandede samling af gamle (for det meste danske) brætspil på dba.dk.
Der er en masse gøgl iblandt, men også nogle jeg hyggede mig med at genkende fra de gode gamle dage.

http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/br ... is=galleri

Der er formentlig ikke så meget der er værd at købe (et enkelt El Grande), men stadig hyggeligt.
Der er 33 siders værk, i tilsyneladende tilfældig rækkefølge sammen med en masse håndarbejde og tallerkener.

Kasper
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Retrospil på dba.dk

Post by weilmann »

WOW.
649 annoncer!
Der er virkeligt nogen der skal have ryddet op derhjemme. :shock:
Mvh
Martin
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Re: Retrospil på dba.dk

Post by Gunness »

Der er også nogen, der ved hvad de skal have for deres spil. Men det var da bestemt nostalgisk at få øje på et spil som Kojak.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Retrospil på dba.dk

Post by weilmann »

Gunness wrote:Der er også nogen, der ved hvad de skal have for deres spil. Men det var da bestemt nostalgisk at få øje på et spil som Kojak.
Der er også nogen der ikke er helt klar over, hvad de KAN få for deres spil...

Folk der sælger via dba har nogle gange lidt ... urealistiske forventninger til, hvad andre menneskers nostalgi kan drive dem til at betale.
Mvh
Martin
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Retrospil på dba.dk

Post by DraX »

Ham der har jeg kigget på mange gange af hans spil... Vil ALDRIG købe fra ham. ALT ALT for dyr. Der er også en fra Slangerup, som har over 700 annoncer med mange spil, men er du GAL nogle priser...
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Retrospil på dba.dk

Post by akwlinka »

DraX wrote:Ham der har jeg kigget på mange gange af hans spil... Vil ALDRIG købe fra ham. ALT ALT for dyr. Der er også en fra Slangerup, som har over 700 annoncer med mange spil, men er du GAL nogle priser...
Det er jo nok derfor spillene stadig er til salg!!!!!
Image
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Retrospil på dba.dk

Post by DraX »

akwlinka wrote:
DraX wrote:Ham der har jeg kigget på mange gange af hans spil... Vil ALDRIG købe fra ham. ALT ALT for dyr. Der er også en fra Slangerup, som har over 700 annoncer med mange spil, men er du GAL nogle priser...
Det er jo nok derfor spillene stadig er til salg!!!!!
YES !! :D
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Jun 24, 2013 3:06 pm

Re: Retrospil på dba.dk

Post by Pouvla »

Må bare købe Tina Lunds World Cup brætspil, kun 125kr og der er et billede af Tina på brættet!
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Retrospil på dba.dk

Post by Mikkel »

Lad det være en advarsel: I skal IKKE begynde at handle med ham fra Slangerup.
Jeg tror skam ikke han fusker, men manden er ikke til at snakke med og han virker ikke særlig interesseret i at sælge. Så begynd ikke en dialog med ham. Så det er nok ikke kun pga priserne han ikke får dem solgt...

Jeg ved også at Sir William (Claus) også har prøvet at handle med ham.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Retrospil på dba.dk

Post by Sir William »

Mikkel wrote:Lad det være en advarsel: I skal IKKE begynde at handle med ham fra Slangerup.
Jeg tror skam ikke han fusker, men manden er ikke til at snakke med og han virker ikke særlig interesseret i at sælge. Så begynd ikke en dialog med ham. Så det er nok ikke kun pga priserne han ikke får dem solgt...

Jeg ved også at Sir William (Claus) også har prøvet at handle med ham.
Jeps, var i dialog med ham for mange år siden, da jeg begyndte med min interesse for brætspil. Det er de samme spil, samme priser og han er ikke til at handle med. Sidstnævnte er hans valg, han står ved sine priser. Mit problem er mere hans "argumenter" som er vildledende over for "uerfarne" brætspillere.
Post Reply