Hvad har du malet idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Hvad har du malet idag?

Post by Myde »

Jeg kunne ikke finde et passende sted, men synes lige jeg ville dele dagens anstrengelser udi at customize mine RoboRally robotter! De sidste fire må vente til en anden feriedag ;)

Andre der har lyst til at dele nogle billeder til inspiration?
Attachments
botter.jpg
botter.jpg (77.21 KiB) Viewed 4663 times
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Hvad har du malet idag?

Post by Stunke »

Taenk, jeg troede kun det var figurspillere der malede deres dukker.
Jeg er stoppet med at spille figurkrigsspil for et aar eller to siden, men jeg har spillet og malet siden '95. Hvis du er interesseret i maling og i at laere tips og tricks saa stil alle de spoergsmaal du lyster.
Jeg har baade speedmalet haere paa 3-4 dage og har siddet og fedtet med at bruge timevis paa en enkelt figur saa selvom jeg ikke er konkurrencemaler tror jeg at jeg maler ret alsidigt.

Der er VIRKELIGT meget at lege med hvis man foerst bevaeger sig ned i lige netop det kaninhul.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Hvad har du malet idag?

Post by jondifool »

Jeg tror vi er mange der "pimper" vores spil. Deriblandt at male figurer! Og rigtigt god ide til en tråd forresten!
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Hvad har du malet idag?

Post by Robert »

Jeg synes at de er meget flotte. Og ekstremt nyttige. Det er ret svært at kende forskel på de robotter når de allesammen er grå.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du malet idag?

Post by Jonezy »

Helle for den orange....:)

De ser flotte ud og så slipper Robert og jeg da for at blande hinandens robotter sammen næste gang....;)
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du malet idag?

Post by Myde »

Tak skal I have - jeg har ikke malet figurer siden engang i 90'erne, så det var sjovt at sidde at nulre med.

Jeg synes nemlig også de er helt umulige at skille ad når man spiller med dem. Disse har jeg bare malet med akrylmaling, typen man normalt bruger på lærred, men synes det fungerede meget godt. Kunne dog godt bruge noget mere glans, men det kan selvfølgelig klares med en gang lak tænker jeg
Post Reply