Spil vi ser frem til at høre mere om og prøve

Her stilles hver uge et nyt tema til diskussion. Kom og deltag i debatten!
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Spil vi ser frem til at høre mere om og prøve

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Godt at se Claustrophobia-udvidelsen på din liste, Mik, den havde jeg faktisk forventet at se på Jens'.
Jeg kan godt lide Claustrophobia, men jeg har kun spillet det et par gange, og har slet ikke brug for endnu en udvidelse til det... Desuden er der, som Mik også skriver, kun ét af udvidelsens 6 scenarier som tillader 3 spillere, så det er jo ikke fordi udvidelsen er særligt banebrydende eller noget.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Spil vi ser frem til at høre mere om og prøve

Post by JoelP »

Jeg glæder mig også til Essen :)

(Jeg gør det bare på danish)

http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... ste-danish
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Spil vi ser frem til at høre mere om og prøve

Post by Mik »

Nå, man skal åbenbart også være på Facebook nu, for at være sikker på ikke at gå glip af noget.
Missede desværre deadline på Max Michaels (StrataMax) kommende udgivelse, så jeg må nøjes med almindelige version af solitairespillet Airborne Commander.
Sælges fra Treefrog-standen fredag - hvis der ellers er eksemplarer tilbage.

Er ikke den store solitairespiller, men var vild med prototypen jeg prøvede sidste år!
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Spil vi ser frem til at høre mere om og prøve

Post by Frouvne »

Som dagene går og vi kommer meget tæt på Spiel 2014 er de ting, det kribler mest i fingrene for at få fat på for mit vedkommende The Ravens of Thri Sahashri og Greenland. Det er sikkert ikke de spil, Spiel 2014 vil blive husket for, men jeg har høje forventninger til, at de kunne mase sig ind i kategorien af små store spil. Og de har det med at blive spillet mere end gennemsnittet.
frouvne, administrator

Image
Post Reply