En kommentar til kampen i aftes...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

En kommentar til kampen i aftes...

Post by Frouvne »

image.jpg
image.jpg (147.38 KiB) Viewed 5034 times
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: En kommentar til kampen i aftes...

Post by Stony »

Jeg gætter på at den vil blive delt på den brasilianske del af facebook..... bum bum bum..... lige omkring nul gange.

Man skulle altså ikke blinke med øjnene ret mange gange i midten af første halvleg. Det gik stærkt.

Og det troede jeg godt nok ikke at jeg nogensinde ville opleve. Det var et kollektivt kollaps der var de danske håndboldherrer værdigt.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: En kommentar til kampen i aftes...

Post by Mikkel »

Jeg er stadig i chok.

Havde dog regnet med en tysk sejr...men ikke på så billig en baggrund. Fuldstændigt vanvittigt.
Ja, tyskerne spillede rigtigt godt. Men at kollapse SÅ voldsomt på hjemmebane, i en VM semifinale - det er helt uhørt og må ikke ske.

1-7...sygt...
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: En kommentar til kampen i aftes...

Post by Mik »

Syntes at det var typisk - for folk som blander følelser og religion ind i sport og spil.
Så må vi bare håbe at Hollænderne vinder over Argentina - for Tyskerne vil få det sværere imod Argentina, der jo har for vane at hjælpe Gud med deres egne hænder...
Image
User avatar
Lyng
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Tue Jul 01, 2014 11:43 pm
Favoritspil: Inis, Race for the Galaxy, Fort Sumter

Re: En kommentar til kampen i aftes...

Post by Lyng »

Mikkel wrote:Jeg er stadig i chok.

Havde dog regnet med en tysk sejr...men ikke på så billig en baggrund. Fuldstændigt vanvittigt.
Ja, tyskerne spillede rigtigt godt. Men at kollapse SÅ voldsomt på hjemmebane, i en VM semifinale - det er helt uhørt og må ikke ske.

1-7...sygt...
Helt enig. Brasiliens tilgang efter det hurtige mål var stik imod fodboldens abc. Kommer man hurtigt bagud drejer det sig om at lukke af og få skabt stabilitet. De gjorde det stik modsatte og blæste til komplet offensiv, hvilket åbnede op for Tysk skydetelt.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: En kommentar til kampen i aftes...

Post by digter »

Ved 6-0 sang russiske kommentatorer "Super Deustchland, Super Deutschland". Det er vildt.

Og så at Klose tager rekorden. Fra en brasilianer. I Brasilien. Mod Brasilien.
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: En kommentar til kampen i aftes...

Post by Stunke »

Var der ishockey i gaar?
It's about playing games, not owning games.
Post Reply