Kickstarter Yashima

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Det med fairytale står stadig uklart.. Men der er ikke noget tilkøb, så jeg går ud fra de har opgraderet den. Der er 3 mod en på q4, men vælger alligevel at få dem tilsendt. Jeg har et aflåst arkivrum på kontoret de bliver opbevaret i til i ønsker dem afhentet/afsendt. Det er kun mig og Jakob (mener jeg det var) der skal have plastik markers der matcher udvidelserne? De koster 10$.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Jeg har færdiggjort vores pledge. Der er bestilt 2 pakker frost/trap tokens. Hvis en af jer ærgrer jer over at have misset det, undersøger jeg gerne om jeg kan bestille yderligere, ellers må i købe min.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Så er grundspillet landet på kontoret. Jeg lader dem opbevare her i Glostrup, ind til i ønsker at hente spillet (eller få det tilsendt). Det kan i dagstimerne hentes i glostrup på min arbejdsplads, eller i aftentimerne på min bopæl i Brøndby.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Resterne af spillet skulle gerne sendes ud fra på fredag! Endelig...
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Resten er landet, og pm sendt til deltagerne.
Image
Post Reply