Godt nytår 2014 - 2015!

Her kan du læse mere om nye spil på lager, tilbud, nye beskrivelser på siden og meget mere.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Godt nytår 2014 - 2015!

Post by Frouvne »

Så runder vi endnu et nytår og jeg vil gerne takke alle der aktivt har taget del i aktiviteterne her på forum. Dejligt at se at der bliver ved med at komme nye til og at mange af os der har været med længe holder ved. Særligt sætter jeg pris på at der bliver værnet om den gode omgangstone og at forum ikke kun er anledning til at der bliver snakket om brætspil online men at det også stadig fungerer som katalysator for at man ude i den virkelige verden møder både nye og gamle bekendte. Igen i år har der været gjort flittigt brug af salgsdelen ligesom der er blevet taget godt imod initiativet Ugens tema. Håber, at se mange af jer i det kommende år - både her på forum og over et brætspil ude i den virkelige verden. Godt nytår!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Godt nytår 2014 - 2015!

Post by Mik »

Må Terningerne Være Med Dig i 2015!
Må Terningerne Være Med Dig i 2015!
Godtnytaar.jpg (38.37 KiB) Viewed 5674 times
Image
User avatar
Pejk
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Fri Jul 18, 2014 11:44 pm
Favoritspil: X-Wing, Hansa Teutonica og Euphoria.
Location: Espergærde

Re: Godt nytår 2014 - 2015!

Post by Pejk »

Dette forum er blevet et dagligt stoppested for min netvandring.
Tak til dem der holder det vedlige og tak til alle dem der gør det til et spændende sted.
Godt Nytår til alle.
Image
Post Reply