En god gamer Pc - bærbar!

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

En god gamer Pc - bærbar!

Post by Mikkel »

Hej

Min nevø vil gerne brænde nogle penge af på en god gamer-PC, og det skal være en bærbar.
Jeg er ikke så stærk mht hvad den skal indeholde af hardware osv., så hvis der er en der har et par gode forslag, så er de meget velkomne!

Pris: omkring 5-6000,-.

Pft :)
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by Myde »

Jeg tror ikke du får en god gamer bærbar til den pris. Det er måske lige nok til en decent stationær... :?
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by Stunke »

proshop.dk

Gaa derind, stil soegeindstillingerne til de hardwarekrav han har, og se udvalget. De sender hurtigt og er generelt det eneste sted jeg handler elektronik efterhaanden.
Det er en myte at baerbare ikke kan bruges til at game paa. Jeg tror min arbejdsbaerbare er betydeligt staerkere end min stationaere efterhaanden, og min stationaere er fin at spille paa.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by pytman »

en god gamer bærbar er svær at finde til de priser.. Men en hæderlig en burde være til at opsnuse.

Til gaming ville jeg altid vælge stationær :P Men det er nok en miljø skade hehe, og til en 5-6k kan man sagtens bygge et bæst af en stationær :P
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by Mik »

Jeg kan også varmt anbefale proshop.dk
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by Mikkel »

Tak for jeres inputs :)

Han er meget hooked på en MSI, men de er også ret dyre! Og desværre er en stationær udelukket grundet pladsmangel.

Jeg vil kigge på proshop - tak!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by Stony »

Jeg vil gå lidt skråt af de øvrige indlæg. Bilka har bestilt en røvfuld af disse hjem:

https://www.bilka.dk/elektronik/compute ... :Computere

Og til den pris, kan man ikke gå helt galt i byen. Jeg kender dog ikke grafikkortet, så hvis du vil spille noget der behøver et stærkt grafikkort, må du naturligvis lige undersøge nærmere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: En god gamer Pc - bærbar!

Post by Mikkel »

Det endte faktisk med en HP, Stony :)

Han var nede med sin far i Elgiganten i dag (han kunne ikke vente). I butikken anbefalede de en HP som er 3000,- billigere og endda har et bedre grafikkort end den MSI som nevøen virkelig var lun på. Så det endte med en HP.

Tak til jer alle og jeres inputs :)
Image
Post Reply