IceHouse

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

IceHouse

Post by Helle »

Er der nogen, der har lyst til at blive introduceret for pyramidespil :wink: ?

Det bliver den 16. januar.

Planen er at introducere for "systemspillet" IceHouseGames fra LooneyLabs og foreløbigt er tanken at vi skal spille IceTowers, Zendo (behøver jeg nævne, at dette er et absolut godt spil i induktionsgenren?)og Volcano - deruover er der ikke nogen planer endnu (vel, Andrea?). Det er absolut i den abstrakte genre.

Det kommer til at foregå i Hellerup.

Har man lyst til at komme og prøve spillene (hvis man har prøvet dem, og har lyst til at spille igen, så skal man naturligvis være lige så velkommen!) så kan man sende en besked eller mail til mig - eller bare skrive herunder :-)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: IceHouse

Post by Andrea »

Helle wrote: Planen er at introducere for "systemspillet" IceHouseGames fra LooneyLabs og foreløbigt er tanken at vi skal spille IceTowers, Zendo (behøver jeg nævne, at dette er et absolut godt spil i induktionsgenren?)og Volcano - deruover er der ikke nogen planer endnu (vel, Andrea?). Det er absolut i den abstrakte genre.
Niks - ikke andet end man skal være indstillet på at hygge sig :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Der er sikkert en enkelt tilmelding mere .... så en enkelt spiller mere måske? Hvem har lyst?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så er der en spiller mere - og med sammensætningen af spillere kan jeg ikke forestille mig at det bliver kedeligt!!!!!
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

hmm hvilken sammensætning, og er der lukket for tilmeldinger :-) ?
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Michael

Jeg tror, at vi er 4 nu - og til Volcano og IceTowers kan man kun være 4 - men jeg tænker, at der bliver lejlighed igen.
Kan du i øvrigt finde et par spillere, så kan du bare give mig besked, så skal jeg gerne introducere... men det ville passe mig fint, hvis det ikke blev lige nu - Blanck Sea er vist også ved at skrive eksamen... han vil vist også gerne prøve pyramiderne...

Angående sammensætningen :wink: så tror jeg bare, at det går meget godt i hak - jeg kender jo ikke Andrea, meeeeen mon ikke hun har et glimt i øjet ... og hyggetvangen er jo indført sååh....
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg kan se, at jeg har skrevet, at det ville passe mig fint, hvis det ikke blev lige nu ... jeg ved jo, at Allan har nogle spillearrangementer, så jeg tænkte, at det kunne være efter det engang - vores januar er ved at være nogenlunde booket op...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Helle wrote: Angående sammensætningen :wink: så tror jeg bare, at det går meget godt i hak - jeg kender jo ikke Andrea, meeeeen mon ikke hun har et glimt i øjet ... og hyggetvangen er jo indført sååh....
Jeg har hørt, at hende Andrea kan være pænt fjollet - men at hun kan også forklæde og fremstå helt normal, hvis det påkræves ;)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Kære Andrea

Det påkræves bestemt ikke :wink: ! Jeg sender dig en mail i løbet af dagen, når tiden tillader det - måske bliver det først en gang i aften :D

Helle
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

frostholm wrote:hmm hvilken sammensætning, og er der lukket for tilmeldinger :-) ?
Helle wrote:Jeg tror, at vi er 4 nu - og til Volcano og IceTowers kan man kun være 4 - men jeg tænker, at der bliver lejlighed igen.
Kan du i øvrigt finde et par spillere, så kan du bare give mig besked, så skal jeg gerne introducere... men det ville passe mig fint, hvis det ikke blev lige nu - Blanck Sea er vist også ved at skrive eksamen... han vil vist også gerne prøve pyramiderne...

Hvad siger du, Michael - skal vi forsøge at finde en dato (som sagt gerne, hvis det ikke blev liige de næste uger.... men ugerne bliver hurtigt fyldt op, så måske vi skulle være ude i lidt god tid?)? Og nogle spillere? Jeg vil meget gerne introducere til IceHouse games - til tirsdag med Andrea m.fl har vi forestillet os at skulle have spillet et par hurtige opvarmningsspil: CrackedICE og Thin Ice - bare lige for at vente på de sidste og hygge lidt samtidig ... derudover, så mener jeg, at nogle af de bedste spil er: Zendo og Volcano ... og så skal vi også prøve IceTowers - som back up (urealistisk tidsmæssigt, meeen alligevel) har vi RAMbots.

Jeg kunne forestille mig at introduce dig m.fl for nogenlunde det samme, fordi der er en god variation i, hvad type spil det er, samtidig med, at det er nogle af de mest populære.... hvordan lyder det?

Hvis der er nogen, der læser dette, der enten har lyst til at prøve spillene, eller mener noget om, hvad der er gode IceHouse games, må da meget gerne skrive et indlæg... Der er nemlig vildt mange spil :D

Det er jo ikke fordi, der ikke kan knibes en gang Ave Caesar ind også :wink:
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Lige et hurtigt indlæg om aftenens pyramidespil:

1. Lige autister leger sjovt
2. Volcano og Zendo er sjovt - men Cracked Ice var absolut ikke cracked nok!
3. Der blev også tid til gemmeleg
4. Det giver minuspoint at tage blå pyramider
5. Éns træk giver flere point, hvis man også kan drille de andre samtidig
6. Blåt er godt!!
Post Reply