Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Fik hentet mit Wonderland's War på posthuset i går. Det ser godt nok lækkert ud og gameplayet burde være noget for mig, så nu håber jeg virkelig at det kan leve op til mine forventninger. Måske jeg kan få det på bordet i weekenden, da Carsten og jeg tager en tur til fastlandet og besøger Tommy i weekenden (men han har Ark Nova og det skal vi også dyrke....) :D
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I går modtog jeg Caesar!: Seize Rome in 20 minutes, som jeg har set meget frem til set i lyset af kvaliteten af Blitzkrieg!: World War Two in 20 Minutes.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Op til weekenden dukkede Versailles 1919 op. Det ser jeg vildt meget frem til at få prøvet!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Taibi »

Jeg har fået lidt forskelligt ind af døren - Anachrony, Rurik, Snowdonia og Trickerion.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Uh, det var da lidt af en høst :D
Spændt på at høre hvordan Rurik er.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

I går kom der endelig post fra Japan med: Dobutsu Shogi in the Greenwood. Efter at have spillet lidt Let's Catch the Lion! med min datter ser jeg frem til at prøve dette.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Udvidelserne plus big box til Isle of Cats samt det escape room-agtige The Emerald Flame er dukket op de seneste dage.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Andrea »

Jeg har haft et godt øje til Aeon's End i et stykke tid, men det så desværre ud til at være udsolgt i Danmark. Så var det jo heldigt, at Scifi Bokhandeln i Malmø havde det på lager, da jeg skulle forbi og tømme fantasyafdelingen :P
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

Frouvne wrote: Sat Feb 19, 2022 1:22 pm Op til weekenden dukkede Versailles 1919 op. Det ser jeg vildt meget frem til at få prøvet!
Ser spændende ud! Var det noget der evt. kunne tænkes at komme på bordet til Djengis Con? :-)

Eivind
/APK
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

APK wrote: Wed Mar 09, 2022 12:20 pm
Frouvne wrote: Sat Feb 19, 2022 1:22 pm Op til weekenden dukkede Versailles 1919 op. Det ser jeg vildt meget frem til at få prøvet!
Ser spændende ud! Var det noget der evt. kunne tænkes at komme på bordet til Djengis Con? :-)

Eivind
Jeg deltager ikke i Djengis Con, men der kunne da arrangeres en aften i Hellerup.
frouvne, administrator

Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by APK »

Frouvne wrote: Wed Mar 09, 2022 1:29 pm
APK wrote: Wed Mar 09, 2022 12:20 pm
Frouvne wrote: Sat Feb 19, 2022 1:22 pm Op til weekenden dukkede Versailles 1919 op. Det ser jeg vildt meget frem til at få prøvet!
Ser spændende ud! Var det noget der evt. kunne tænkes at komme på bordet til Djengis Con? :-)

Eivind
Jeg deltager ikke i Djengis Con, men der kunne da arrangeres en aften i Hellerup.
Absolut. Du siger bare til! Så kan du også få dit Detective - A Modern Crime Boardgame... :-)
/APK
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

APK wrote: Thu Mar 10, 2022 12:30 pm Absolut. Du siger bare til! Så kan du også få dit Detective - A Modern Crime Boardgame... :-)
Ups! :oops:

Tjekker lige med min spilgruppe ... tænker det vil være ideelt med fire mand.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Planet Unknown
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Hentede en lille pakke fra Hyggeonkel i dag. Den indeholdt Deep Sea Adventure, som Gunness forslog til mit brætspilshold på skolen og så Biotopia, som er et lille sommerfugle spil af en dansk designer, som jeg tænkte jeg ville støtte.
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Ha ha dobbelt post! :D

Hentede en Kickstarter på posthuset i dag. Det var Namiji, som er en spirituel efterfølger til Tokaido, nu med fiskerbåds tema. Jeg elsker Tokaido, så det var et must da Namiji dukkede op på Kickstarter for et par år siden.

Så hvis folk er til noget brætspils mindfulness med simpelt gameplay, æstetisk artwork og noget chillet zen baggrunds musik, så siger I bare til. 8)
Image
Post Reply