Memoire 44-træf i Odense eller Svendborg?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Memoire 44-træf i Odense eller Svendborg?

Post by Danny »

Hvad med om vi måske kunne lave et Memoire 44-træf i Odense eller evt. Svendborg i mangel af bedre (Svendborg er ikke verdens navle, men der kan jeg med stor sandsynlighed sørge for at foreningen Udfordrerne lægger lokaler til)? Tanken er en løs tanke, som jeg pludselig fik. Men det burde vel ikke være helt umuligt at samle en god skare til det herlige spil. Jeg har snakket lidt med nogle af mine spilkontakter på Fyn, og indtil videre kan jeg fortælle, at udover mig selv, så kan jeg diske op med i hvert fald 4 mand, der er med på idéen. Og hvis andre af jer synes det kunne være sjovt, så er der måske et lille projekt at arbejde videre på. Hvad siger I til det?
Danny Rasmussen
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Jeg er klart interesseret! Jeg har faktisk spillet stående, men har ikke prøvet det endnu...
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

Jeg er givet vis frisk på noget M44 I Odense. Er stadig lidt tidspresset, men det burde snart blive muligt.
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Jeg har fået omstruktureret mit HD studie, så jeg har lettere ved at deltage i gaming nu! :D
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Hvad finder vi ud af, Danny?
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

:cry: Lige nu finder jeg desværre ikke ud af noget. Jeg har dødtravlt med specialeskrivning og arbejde, hvorfor jeg kun spiller seriøst 1 gang om måneden :cry: . Men gode idéer, der ikke lige blive til noget med det samme, er jeg en mester i. Evt. kunne vi i Odense invadere en stor grim bygning beliggende på noget, der mest ligner en grim pløjemark og få gang i noget spil der. Kan man gætte, hvad jeg fabler om?
Evt. kunne vi smække tekst sammen til nogle af de ugesedler, som de rare mennesker, der frekventerer den grimme bygning, ofte læser? Altså vi kunne jo lave et spiltræf i den grimme bygning startende fx en fredag eftermiddag!

Omkring slutningen af april kan jeg godt være med på noget spil i Odense, hvis vi lægger det til fredag eftermiddag/aften. Hæ, min kalender er for overbooket - så jeg har lige fredag d. 27. april, som en mulighed.

Jeg er klar! Er der flere, der er det? Og hvor skal vi spille?
Danny Rasmussen
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

<- klar
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Me too!
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

Og tak for i går i øvrigt - jeg håber på mange fremtide spilledage :)
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Selv tak, det var super. Jeg er absolut klar på flere dage - næste gang får du klø i WotR! :D

Vi skal også snart have testet Twilight Struggle.. og BattleLore.. og... og... :wink:
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Varming wrote:Selv tak, det var super. Jeg er absolut klar på flere dage - næste gang får du klø i WotR! :D
Husk at skrive en rapport om det her :D
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Marcussen og Varming I er sgu for herlige. Jeg har smasket et stort kryds i min kalender. Battlelore, hmmm måske skal man tage sit Commands & Colors med under armen også :D Richard Borg-dag? Hvem har så Battle Cry?
Danny Rasmussen
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

Danny wrote:Marcussen og Varming I er sgu for herlige. Jeg har smasket et stort kryds i min kalender. Battlelore, hmmm måske skal man tage sit Commands & Colors med under armen også :D Richard Borg-dag? Hvem har så Battle Cry?
Vi behøver vel ikke spille det samme spil 4 gange? :D ;)
Selv tak, det var super. Jeg er absolut klar på flere dage - næste gang får du klø i WotR!
Jeg må le! :twisted:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Marcussen wrote:[...] Vi behøver vel ikke spille det samme spil 4 gange? :D ;) [...]
:lol:

Den tragiske side af det er naturligvis, at der er en god del om snakken. :( Men det er selvfølgelig en effektiv måde at få spiltestet ideen til et spil på! :wink:
frouvne, administrator

Image
Post Reply