Hvad hedder din spillegruppe og hvorfor?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Hvad hedder din spillegruppe og hvorfor?

Post by Frouvne »

Kan vi så høre: Hvad hedder din spillegruppe og hvorfor?

Selv deltager jeg i to spillegrupper. Den ene holder til på Vesterbro og er en engelsktalende grupper, der går under navnet: Westbridge Gamers. Navnet er jo nok en smule inspireret af tilholdsstedet og kreeret med et smil i øjet. Inspirationen kommer vel i øvrigt fra navne på kendte spilgrupper som Westbank Gamers og Westpark Gamers.

Den anden spilgruppe holder til på Østerbro... og den har faktisk (endnu) ikke et navn... Men det er den måske ikke ene om...?!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Vi har ikke lavet et navn til spillegruppen med vores gamebuddies, og jeg tror heller ikke, at vi kommer til det.

Derudover spiller vi på mere løs basis med en række andre mennesker, men ikke i deciderede spillegrupper.

Allan - hvor stor er jeres navngivne spillegruppe?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Vi er ni mand m/k. Der bliver spillet hver fredag og man tilmelder sig. Der spilles med mellem 3 og 5 personer. Endnu tror jeg ikke jeg har oplevet, vi har ramt et andet antal end 5.
frouvne, administrator

Image
Post Reply