Quiz-varsling

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
Post Reply
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Quiz-varsling

Post by Andrea »

Ved juletid 'truede' jeg med, at der ville komme en quiz fra min side i det nye år. Den tid er nært forestående :P

Mandag d. 12. starter quizzen op og kører x antal dage (ikke nærmere bestemt, men sandsynligvis en lille uges tid).

Jeg har tænkt mig at lave otte spørgsmål/opgaver til hver dag, som folk så har mulighed for at byde ind på. Har en person givet et forkert bud på et spørgsmål, kan andre ikke svare på det - ligesom man selvfølgelig ikke kan svare på spørgsmål, en anden allerede har givet det korrekte svar på.

Der er sandsynligvis flere med samme antal points, når quizzen er færdig i første omgang, men så må jeg lige kigge på, hvordan en evt. finale skal være (forslag modtages gerne :)).

Og jeps - der er en præmie til vinderen!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14623
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 655 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det vil vi se frem til! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Quiz-varsling

Post by Helle »

Andrea wrote:Ved juletid 'truede' jeg med, at der ville komme en quiz fra min side i det nye år. Den tid er nært forestående :P

Mandag d. 12. starter quizzen op og kører x antal dage (ikke nærmere bestemt, men sandsynligvis en lille uges tid).

Jeg har tænkt mig at lave otte spørgsmål/opgaver til hver dag, som folk så har mulighed for at byde ind på. Har en person givet et forkert bud på et spørgsmål, kan andre ikke svare på det - ligesom man selvfølgelig ikke kan svare på spørgsmål, en anden allerede har givet det korrekte svar på.

Der er sandsynligvis flere med samme antal points, når quizzen er færdig i første omgang, men så må jeg lige kigge på, hvordan en evt. finale skal være (forslag modtages gerne :)).

Og jeps - der er en præmie til vinderen!

Hej Andrea

Glæder mig til at deltage i quizzen!
Jeg talte også om en quiz på et tidspunkt, jeg synes dog ikke at tiden helt har været til at lave den endnu - men den er ikke glemt - og det sker en gang... :D

Men det er jo skønt også at være med til quizzer! Så den 12. februar kl. xxx sidder jeg på 8) - kommer der en nærmere tidsangivelse?

Helle
Helle
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Quiz-varsling

Post by Andrea »

Helle wrote: Men det er jo skønt også at være med til quizzer! Så den 12. februar kl. xxx sidder jeg på 8) - kommer der en nærmere tidsangivelse?
Æhm... 'morgen'... sådan cirka! :D
Kæresten har fødselsdag den dag, så jeg har lovet at lave amerikanske pandekager, og om jeg får lagt quizzen op før eller efter denne vigtige opgave ved jeg ikke endnu :)

Men jeg vil gætte på, at den kommer på mellem 7 og 10.
Post Reply