Søger spillere i Randers/omegn.

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Søger spillere i Randers/omegn.

Post by Dummiz »

Er der nogle mennesker i Randers der mødes og har nogle spille aftener? Ved godt der er initiativet men er ikke så vild med så mange nye ansigter plus de store tunge spil de maler og spiller derinde ikke rigtig er mig.

Jeg er nok lidt mere Casual brætspiller altså ikke de helt store tunge spil. Jeg kunne Feks. Rigtig godt tænke mig at lære dice Masters at kende men her hjemme er det kun kæresten jeg kan spille med og tvivler sku på hun vil være med til dice Masters :D

Jeg er en ung dreng på 33 år :lol: og er næsten lige begyndt at spille brætspil og da det ikke vrimler med mennesker der vil spille med mig søger jeg derfor andre der måske ville være frisk på nogle spille aftener. Jeg bor lidt nord for Randers (Gjerlev) og kører gerne for en spille aften :)
mts1992
Posts: 6
Joined: Fri Aug 12, 2016 12:35 pm

Re: Søger spillere i Randers/omegn.

Post by mts1992 »

Hej,
Det lyder spændene:) kender ikke dice Masters, eller har hørt om det. Hva spiller du ellers? Jeg er godt nok fra Århus men vil gerne spille og kører også gerne for en spilaften.
Kæresten og jeg spillet bla stockpile, Terra mystica, mr Jack, kingsburg mm..
Mvh
Melanie
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Søger spillere i Randers/omegn.

Post by Taibi »

Technosmølf herindefra bor i Randers og de er nogen stykker der spiller sammen jævnligt.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
lonelylemming
Posts: 2
Joined: Wed Nov 02, 2016 2:42 pm

Re: Søger spillere i Randers/omegn.

Post by lonelylemming »

Hej.

Jeg bor i Hobro, hvor vi har en brætspilscafé hver anden tirsdag (søg på "hobro brætspilscafé" på facebook).
Derudover spiller min kone og jeg mange forskellige brætspil, og jeg er altid frisk på en tur til Randers for at spille. Jeg er lige startet med dice masters og vil gerne spille det, da jeg stadig er på newbie stadiet :-)

Skriv, hvis det har interesse?

Mvh.

Torben
tglavind@gmail.com
31 10 17 60
Post Reply