I Århus området

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 232
Joined: Fri Nov 10, 2006 5:37 pm
Location: Randers SV (Vorup)

I Århus området

Post by Technosmølf »

Der skulle vel ikke være noget i Århus området der var friske på at spille nogle spil engang i mellem?.

Vi er 2 som godt kan lide at spille Carcassonne, Bohnanza, Alhambra, Puerto Rico osv.
Skulle der være noget som også synes at disse spil er sjove at spille,
så kunne vi jo mødes en aften eller en weekend.

Vi er selvfølgelig også friske på at lære nye spil, dog kan vi bedste lide at spille spil som kan afvikles på et par timer.
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Post by Stunke »

Med fare for at fortælle dig ting du allerede ved, så er der en udmærket forening lige ved banegårdspladsen der hedder FROB.

De spiller vistnok primært figurspil, men jeg har da selv spillet Carcasonne med dem til nogen af vores Warmachineturneringer, og jeg ved at de har et enormt udvalg af spil i deres lokaler.

http://www.frob.dk/

Rare mennesker dem :)
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Da jeg snart flytter til Århus for en periode, kan det da godt være, at jeg er interesseret.....

....men jeg tror det vil hjælpe, hvis du/I skriver lidt mere om jer selv, så 'vi andre' kan få en fornemmelse af, hvem I er, hvad I laver, osv.
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Post by Stunke »

:D
Jeg bor i Nordvestkvarteret i Kbh og spiller i en figurspilsklub der hedder Emperors Pride(lad være med at spørge til navnet, det er en reference til noget baggrundshistorie til warhammer 40.000) så jeg er ikke selv medlem af FROB. Siden vores klubber afholder turneringer på kryds og tværs og snakker sammen over de to spilfora http://www.powerfist.dk og http://www.battlegroup.dk, så kender vi hinanden ret godt efterhånden og jeg kan godt stå inde for at det er nogen fantastisk rare mennesker der færdes nede i FROB.
Jeg kan også gøre opmærksom på at de er ret åbne overfor nye spil og tiltag, til forskel fra min egen klub der helst holder sig til de 2 spil vi spiller nu.

Jeg kender kun FROB fra deres figurspilsside af, og der er nogen rigtigt dygtige spillere, så jeg kan kun håbe at det forholder sig på samme måde med brætspillene.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Drix
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 231
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:08 pm
Location: Drixieland
Contact:

Post by Drix »

Nu var det ikke dig, jeg henvendte mig til Stunke, men stifteren af denne tråd. :wink:

Men tak for din beretning.... :roll:
-- Drix

...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
User avatar
Jacob Reinholdt
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 16
Joined: Mon Jun 11, 2007 9:37 pm
Favoritspil: Gunslinger, Steam, Race for the Galaxy, Commands & Colors: Ancients osv.
Location: Århus

Post by Jacob Reinholdt »

Hej med jer. Jeg er en Århus-fyr der netop forsøger at starte en spillegruppe op med et månedligt møde (se mit indlæg). Måske noget for jer?

Kh Jacob
Post Reply