Mythic Battles: Pantheon

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Mythic Battles: Pantheon

Post by Frouvne »

Jakob wrote:Hvordan går det med jeres MB? Mangler i en at spille det med? :D

Jeg har slet ikke fået spillet det så meget, som jeg kunne ønske, så det lyder da interessant. Jeg regner med at få det støvet af med Gunness i den kommende uge og så kan det jo være, at vi kan finde en hverdagsaften indenfor de kommende uger mens reglerne stadig er i frisk erindring. Har du nogen erfaringer med det eller blot lyst til at prøve det?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Mythic Battles: Pantheon

Post by Gunness »

Hvis Tårnby ikke er for langt væk, er jeg frisk :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Mythic Battles: Pantheon

Post by Jakob »

Jeg bor i Ørestad så Tårnby er ikke noget problem. Men tager også gerne til Hellerup.

Jeg har spillet det originale MB men det er efterhånden nogle år siden.
Hvis vi finder en dag opdaterer jeg gerne mig selv op til via BGG.

Jeg har alle hverdags aftenerne ledige i kommende uge.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Mythic Battles: Pantheon

Post by Frouvne »

Jeg svarer dig lige i en pb, Jacob. Så kan vi jo skrive her i tråden igen, når det er lykkedes os at få spillet... :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply