På årets første dag har vi så småt gjort os klar til at genoptage hverdagen i morgen. Men det er da blevet til et par spil Sea Salt & Paper, et spil The Quacks of Quedlinburg og endelig et spil The Ravens of Thri Sahashri.
Nu har Steen jo leveret et længere svar, så jeg tænker, du må spørge nærmere ind, hvis der er noget mere specifikt, du gerne vil vide noget om.
Det er et spil, der ved første øjekast godt kan virke en smule intimiderende. Men det er ikke kompliceret, vil jeg mene. Jeg tror, at vi alle tre er meget bedre klædt på, hvis vi skulle finde på at få det på bordet igen snart. At få det hele til at gå op i en højere enhed, når man spiller det, vil nok både kræve erfaring, overblik og lidt held med timingen i.f.t. hvornår ens modspillere vælger de forskellige aktioner. Skulle du have lyst til at få en introduktion, står jeg gerne til rådighed. Tror dog også det er et spil der vil vinde ved at man får spillet to spil indenfor en overskuelig tidsperiode. Hvis man spiller to mand tænker jeg også godt man ville kunne nå det på en aften, når den ene kender reglerne.