Vidste jeg ville trigger Gunness med den beskrivelse.
Spillet var virkelig mekanisk godt, men temaet ikke det mest flamboyante.

Ja, det er rent solo. Jeg skal nok fortælle lidt mere, hvis jeg ender med at få det på bordet. Jeg har lånt et eksemplar, så hvis jeg skal spille det, bliver det indenfor de kommende uger.
Faraway er også på vej hertil og så blev Sky Team også luftet i weekenden, da jeg introducerede min søster til det. Vi startede derfor med det første scenarie, hvilket er fint til en introduktion. Men det var alt for nemt.Gunness wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 10:24 am[…] Og det lyder også til, at man er nødt til at anskaffe sig et Faraway - når det bliver en smule nemmere at købe
Jeg fik spillet nogle gange Sky Team i weekenden med hhv. kone og søn. I sidste spil smed vi en af de sværere lufthavne på, hvilket gjorde det til en mere interessant udfordring. Men jeg tror stadig, at vi skal have nogle af udvidelsesmodulerne med.
Anyway - sjovt, lille co-op![]()
Yeah det var bestemt ikke bare et cash grab, dog en lille irritation er at der er brugt billeder fra tv serien hvor det blandt andet er et problem på alliance tracks, da det var svært at skælne mellem hinanden da det hele bare var billeder af personer. Det ville også være en fordel at male baserne på minis så man nemt kan skælne mellem leaders og heroes(da de alle har special abilities).Gunness wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 10:24 am ^The Last Kingdom er et sjovt projekt. Jeg bliver altid lidt skeptisk med spil, der er baseret på en tv-serie eller lignende, da det godt kan lugte lidt af cash grab. Men samtidig er John D. Clair designer på det her, og han er da et nogenlunde velanskrevet navn. Hmmm... lidt nysgerrig blev jeg da
Og det lyder også til, at man er nødt til at anskaffe sig et Faraway - når det bliver en smule nemmere at købe![]()
Slet ikke - jeg ser frem at nå 500 spil.