Derfor - hvilke eurogames kan anbefales, hvis der skal være min. fire spillere med? (det behøver ikke nødvendigvis at være spil med auktion i, men det må gerne

(Jeg kan så selv tilføje Caylus, der fungerede fint med fem spillere)
Goa har jeg prøvet en enkelt gang og med fire spillere. Det fungerede topdollar!Kanzler wrote: Goa : Må nok indrømme at jeg kun har prøvet det en enkelt gang og kun med 3 spillere så i princippet bør jeg vel ikke udtale mig![]()
Men der indgår auktioner i spillet, og mit indtryk var meget positivt! Jeg kan af gode grunde ikke sige om det fungerer godt med 4 spillere, men mit gæt er, at 4 spillere er det optimale.
Ja det er rigtigt. De to andre spil kan til gengæld spilles med 5, selvom jeg endnu ikke har prøvet det.Andrea wrote:Goa har jeg prøvet en enkelt gang og med fire spillere. Det fungerede topdollar!Kanzler wrote: Goa : Må nok indrømme at jeg kun har prøvet det en enkelt gang og kun med 3 spillere så i princippet bør jeg vel ikke udtale mig![]()
Men der indgår auktioner i spillet, og mit indtryk var meget positivt! Jeg kan af gode grunde ikke sige om det fungerer godt med 4 spillere, men mit gæt er, at 4 spillere er det optimale.Men desværre går det kun op til fire spillere.
Det lyder DØD kedeligt når man forklarer detAndrea wrote:That's it!
Nu bliver jeg:
1. Nødt til at prøve Modern Art. Jeg synes godt nok, at konceptet er en anelse sært, men nu har folk skamrost det så meget på dette forum, at jeg er blevet for nysgerrig!