Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 542 times
Been thanked: 329 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Image

Mit tungeste spil til dato er jeg ret sikker på. Elder Scrolls endelig landet.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 630 times
Been thanked: 917 times

Post by Frouvne »

Jonezy wrote: Wed Mar 12, 2025 5:55 pm Image

Det ser godt ud ... og det gør spillet også! :lol:

Håber, du får kigget lidt på det! Tror virkelig der er potentiale til noget stort!
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Så landede Eternal Decks og nana. Det blev alt for dyrt, men de skal jo prøves...
frouvne, administrator

Image
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 542 times
Been thanked: 329 times

Post by Jonezy »

Frouvne wrote: Fri Mar 14, 2025 7:47 pm
Jonezy wrote: Wed Mar 12, 2025 5:55 pm Image

Det ser godt ud ... og det gør spillet også! :lol:

Håber, du får kigget lidt på det! Tror virkelig der er potentiale til noget stort!
Tak Allan. Jeg skal lige igennem min Arnak binge; så står den på Elder Scrolls kan jeg love dig. :)
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

In the Shadows: Resistance in France 1943 - 1944.
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Spillene kommer ind i en lidt for lind strøm for tiden. Men det er jo nok selvforskyldt... Efter at have prøvet Hirokens Eternal Decks følte jeg, at jeg var nødt til også at prøve noget fra hans hånd, der ikke var et samarbejdsspil. Vi den japanske udgave af Amazon fandt jeg KINGs: TRICKTAKERs og det tog få dage at få det leveret og uden at det skulle forbi en fortoldning.

Og så kom også Molly House, som jeg efter at have set anmeldelserne af det, har valgt at det skal prøves. Jeg er slet ikke sikker på, at det er et spil for mig, men det skal prøves.
frouvne, administrator

Image
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Jeg crowedfunder ikke rigtigt mere, da jeg synes det er blevet ALT for dyrt!

Men jeg kunne dog ikke dy mig da jeg så det lille hyggelige Dark Tomb, som er en del af en lille serie, kom på KS. Jeg har tidligere modtaget de to tidligere udgaver som er et eksemplarisk bevis på hvordan en Kickstarter skal køres.

Det er en lille pocket dungeoncrawler som indeholder en d20 og små kort som udgør "banen" og udstyr, samt nogle farvede cubes. Så spillet her er i den modsatte ende af af alle de oversized kasser fra KS som nærmest er på størrelse med et hus - men til gengæld kan jeg have det her med mig overalt og det det kan være på spilhylden.

Nu ved jeg ikke hvad jeres "KS rekord" er - men jeg venter stadig på det danskproducerede RPG "MYTIKA" som skulle være udkommet i 20......18.
Attachments
Skærmbillede 2025-03-27 121220.png
Skærmbillede 2025-03-27 121220.png (250.1 KiB) Viewed 1476 times
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 708 times
Been thanked: 834 times

Post by Gunness »

Mikkel wrote: Thu Mar 27, 2025 1:13 pm Jeg crowedfunder ikke rigtigt mere, da jeg synes det er blevet ALT for dyrt!

...
Nu ved jeg ikke hvad jeres "KS rekord" er - men jeg venter stadig på det danskproducerede RPG "MYTIKA" som skulle være udkommet i 20......18.
Man skal i hvert fald se sig godt for - men der er stadig kampagner ind imellem, som ikke dør pga. forsendelsespriserne. Det er næsten den værste synder.

Jeg tror, at min rekord er 4 år, for noget der faktisk dukkede op. Så er der også flere, der bare at holdt op med at kommunikere, og som jeg har skudt en hvid pind efter. Det er helt tilbage fra 2015. Er Mytika død, eller er der faktisk håb forude?
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Era: A 30-Minute Civilization Card Game fundede i 2014. Jeg havde for længst afskrevet det men for et par uger siden kundgjorde projekt-ejeren at det bliver afsendt i den nærmeste fremtid.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

Wow :o Jeg kan godt huske spillet og regnede da bestemt med, at det var dødt og begravet for længst
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Post by Mikkel »

Gunness wrote: Thu Mar 27, 2025 4:19 pm
Mikkel wrote: Thu Mar 27, 2025 1:13 pm Jeg crowedfunder ikke rigtigt mere, da jeg synes det er blevet ALT for dyrt!

...
Man skal i hvert fald se sig godt for - men der er stadig kampagner ind imellem, som ikke dør pga. forsendelsespriserne. Det er næsten den værste synder.

Jeg tror, at min rekord er 4 år, for noget der faktisk dukkede op. Så er der også flere, der bare at holdt op med at kommunikere, og som jeg har skudt en hvid pind efter. Det er helt tilbage fra 2015. Er Mytika død, eller er der faktisk håb forude?
Der er skam håb! :)
De sender stadig opdateringer ud, men de har været ramt af sygdom, eksamener og andet. Så tror på den nok skal komme en dag, men de har nu nogle gange lovet at "I år bliver den sendt ud!" - men har så ikke været tilfældet.
Men min interesse er bestemt dalet, så den ryger nok direkte på salgslisten, da jeg i mellemtiden har sat mig ind i Dnd :)
Men den skal da lige have chancen. Det er heldigvis ikke livsvigtigt medicin de sælger ;)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Deep Regrets ankom i dag - det er inspireret af en af mine bedste computerspil-oplevelser i flere år, Dredge
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Ingen Djengis uden lidt gode tilbud, så jeg hapsede Altay: Dawn of Civilization og Cascadia: Rolling Hills til en meget favorabel pris. Min datter prøvede War of the Ring: The Card Game og fandt det bagefter i bazaren, også ganske billigt.
Så vandt jeg Skull King, og hun vandt The Resistance.

Og endelig samlede jeg Trailblazer: The Arizona Trail op fra et fælleskøb på vej hjem fra con'en.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Imens vi har været på ferie var der ankommet Corps of Discovery: A Game Set in the World of Manifest Destiny. Med udsigt til påsken skulle der forhåbentlig blive muligheder for at få det på bordet indenfor den nærmeste fremtid.
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Onsdag modtog jeg en pakke med spil, vi egentlig skulle have haft med på ferie for godt halvanden uge siden. Spillene var:

Compile Card Game: Main 1 Edition med Compile Card Game: Aux 1 Expansion
MicroMacro Kids: Crazy City Park
Kronologic: Paris 1920

At spillene kom så meget for sent frem kan jeg dels takke Zatu Games, der endnu en gang var over en uge om at få spillene ud af døren selvom de alle var på lager og først efter korrespondance med dem. Og det er ikke første gang. Og dels skal lyde en tak til PostDanmark der over en uge havde kassen liggende til sortering. Og det er heller ikke første gang. Jeg har tidligere brugt Zatu Games en del, hvor der ikke har været nogle problemer med dem. Det har ændret sig. Men altså ikke så meget, at jeg helt går udenom dem. PostDanmark er efterhånden blevet suverænt den mest langsommelige til at levere. Oftest betyder det ikke så meget, særligt ikke når de kan finde ud af blot at sætte pakkerne udenfor døren. Så længe det er indenrigs syntes jeg også, det plejer at fungere bedre.
frouvne, administrator

Image
Post Reply