Fælleskøb af stashes til Zendo fra USA
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Ja, det burde det være, hvis du køber de ensfarvede stashes ....
Jeg går ud fra, at du så gerne vil have de oprindelige Zendo farver: rød, gul, grøn og blå : ellers send en pb med korrektioner (hvis du vælger disse farver kan du bruge Zendo-opgave-kortene, som er ok at bruge i begyndelsen) de koster ikke så meget. Et par dollars vist ...
Jeg går ud fra, at du så gerne vil have de oprindelige Zendo farver: rød, gul, grøn og blå : ellers send en pb med korrektioner (hvis du vælger disse farver kan du bruge Zendo-opgave-kortene, som er ok at bruge i begyndelsen) de koster ikke så meget. Et par dollars vist ...
- Helle
- 5000+ indlæg
Hej JensJens_Hoppe wrote:Vil der være mulighed for at bestille de grå pyramider, som jo ellers er beskrevet som en "Mad Lab Rabbit exclusive"? (MLR er noget man kan registrere sig som, som en del af deres fanklub).
Faktisk ser det ud til, at jeg får lov til at købe, nogle af disse pyramider. Jeg har ikke hørt til noget specifikt antal jeg kan få lov til at få med. De er dyrere end de andre - prisen vil, når de på deres side kan handles, komme til at stå til 10 dollars - ved ikke hvad den endelige pris bliver med regn med 75,- når der er ganget op med moms og porto - men det er et gæt.
Så jo, hvis man bestiller pyramider, så vil jeg gerne forsøge at få et sæt grå med også. Så jo, der er alligevel en chance for, at det kan lade sig gøre. Men der er vist mest fidus i det, hvis man er meget interesseret i "pyramidehalløjet" - har alle farverne og er samler

Helle
-
- 1000+ indlæg
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
-
- 1000+ indlæg
- Helle
- 5000+ indlæg
WOW - Pyramiderne er her.
Det tog kun 1 uge denne gang - fuldstændigt uhørt og utroligt.
Jeg har ikke en pris endnu - den skal regnes ud først - men til dem, der skal i sommerhus eller på ferie, de kan sagtens hente pyramiderne, så de kan komme med ....
Helle
Det tog kun 1 uge denne gang - fuldstændigt uhørt og utroligt.
Jeg har ikke en pris endnu - den skal regnes ud først - men til dem, der skal i sommerhus eller på ferie, de kan sagtens hente pyramiderne, så de kan komme med ....
Helle
Last edited by Helle on Fri Aug 03, 2007 5:09 pm, edited 1 time in total.