Leder du efter spillevenner?
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Leder du efter spillevenner?
[EDIT] : Jeg opdaterer ikke længere kortet. Vi må se om vi kan finde på en bedre løsning.
Jeg vil forsøge et lille tiltag her. På Google Maps kan man lave sit eget lille kort, og plotte nogle små skilte på. Det har jeg gjort her:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 7&z=8&om=1
Fidusen med kortet er hvis du gerne vil finde nogen at spille med, og du ikke har noget imod at de retter henvendelse til dig og spørger. Så kan du få dit eget skilt på kortet, så folk i et bestemt område kan se hvem der ellers er. Jeg vil kun skrive folks profilnavn her fra GermanGames forummet. Så det kræver at du er oprettet. Adresse, telefonnummer osv må folk selv sende til hinanden hvis de er med til et spil-arrangement.
Hvis du i øvrigt er på udkig til medspillere til et bestemt spil (eller type af spil) kan du også bare angive det, og jeg vil opdatere. Det kunne f.eks. være Advanced Squad Leader el.lign.
Du kommer på kortet ved at sende en PB til mig med f.eks. din adresse, eller andre informationer som gør at jeg kan sætte en nogenlunde præcis pil på kortet. Jeg skriver kun dit brugernavn, med mindre du selv skriver nogle data jeg godt må smide på også.
Jeg håber folk får glæde af det.
Update: Jeg er nu også begyndt at tilføje links direkte til folks BGG og Germangames profiler. Så skulle det være ret ligetil at kontakte folk direkte. Så folk må meget gerne skrive direkte links til begge disse sider, såfremt man ønsker at disse også skal på.
Jeg vil forsøge et lille tiltag her. På Google Maps kan man lave sit eget lille kort, og plotte nogle små skilte på. Det har jeg gjort her:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 7&z=8&om=1
Fidusen med kortet er hvis du gerne vil finde nogen at spille med, og du ikke har noget imod at de retter henvendelse til dig og spørger. Så kan du få dit eget skilt på kortet, så folk i et bestemt område kan se hvem der ellers er. Jeg vil kun skrive folks profilnavn her fra GermanGames forummet. Så det kræver at du er oprettet. Adresse, telefonnummer osv må folk selv sende til hinanden hvis de er med til et spil-arrangement.
Hvis du i øvrigt er på udkig til medspillere til et bestemt spil (eller type af spil) kan du også bare angive det, og jeg vil opdatere. Det kunne f.eks. være Advanced Squad Leader el.lign.
Du kommer på kortet ved at sende en PB til mig med f.eks. din adresse, eller andre informationer som gør at jeg kan sætte en nogenlunde præcis pil på kortet. Jeg skriver kun dit brugernavn, med mindre du selv skriver nogle data jeg godt må smide på også.
Jeg håber folk får glæde af det.
Update: Jeg er nu også begyndt at tilføje links direkte til folks BGG og Germangames profiler. Så skulle det være ret ligetil at kontakte folk direkte. Så folk må meget gerne skrive direkte links til begge disse sider, såfremt man ønsker at disse også skal på.
Last edited by Stony on Tue Oct 04, 2016 8:50 am, edited 11 times in total.
-
- 1000+ indlæg
Det er da rart at vide at man har været forud for sin tid
Men godt initiv Stony, jeg behøver jo ikke at gentage at jeg synes det er en god ide.
Men godt initiv Stony, jeg behøver jo ikke at gentage at jeg synes det er en god ide.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Ti hinetsapiens wrote:Det er da rart at vide at man har været forud for sin tid
Så moderne du er! Vi andre følger efter senere

-
- 1000+ indlæg
Nøh.. jeg har ikke kigget google maps efter i sømmene.Stony wrote:Ved du om Frappr tilbyder noget man ikke kan få på Google maps eller omvendt?
Ved første øjekast ser det ud til at de enkelte besøgene på frappr kan tilføje sig selv, men det er jo ikke nødvendigvis en god ting.
Så hold endelig fat i google maps, det virker jo som det skal.
Sjov > regler .... HVER gang
-
- 1000+ indlæg
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Det virker også næsten i firefox. Hvis jeg går "normalt" ind på google maps, kan jeg det hele. Men hvis jeg trykker på ovenstående link, så mangler alle pilene. Men de bliver vist fint i både Opera og Explorer. Jeg har sidste version af Firefox. Men det kan selvfølgelig også være et problem forårsaget af et plugin som jeg har installeret.
-
Pilene mangler ikke på min firefoxStony wrote:Det virker også næsten i firefox. Hvis jeg går "normalt" ind på google maps, kan jeg det hele. Men hvis jeg trykker på ovenstående link, så mangler alle pilene. Men de bliver vist fint i både Opera og Explorer. Jeg har sidste version af Firefox. Men det kan selvfølgelig også være et problem forårsaget af et plugin som jeg har installeret.