Nu på onsdag den 29. august 2007 kl. 19 spiller undertegnede, Anders, Kanzler og Stony på Østerbro, København. Vi spiller Struggle of Empires, som ingen af os - så vidt jeg ved - tidligere har prøvet og vil gerne have en ekstra spiller med, hvis der er én, der er interesseret.
Svar venligst her i tråden, så andre også kan se, hvis pladsen bliver optaget. Først til mølle...
Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid
Re: Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)
Jeg vil gerne! Jeg ELSKER det spil!!!
Desværre kommer jeg bare et par år for sent.
Sig til en anden gang, hvis I mangler en spiller. Så skal jeg prøve at svare i bedre tid.
Carsten
Sig til en anden gang, hvis I mangler en spiller. Så skal jeg prøve at svare i bedre tid.
Carsten

Senest spillet:

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Re: Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)
Det var heldigt, at jeg havde skrevet årstal på!Carsten wrote:Jeg vil gerne! Jeg ELSKER det spil!!!
Carsten

frouvne, administrator