Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 917 times

Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)

Post by Frouvne »

Nu på onsdag den 29. august 2007 kl. 19 spiller undertegnede, Anders, Kanzler og Stony på Østerbro, København. Vi spiller Struggle of Empires, som ingen af os - så vidt jeg ved - tidligere har prøvet og vil gerne have en ekstra spiller med, hvis der er én, der er interesseret.

Svar venligst her i tråden, så andre også kan se, hvis pladsen bliver optaget. Først til mølle...
frouvne, administrator

Image
Carsten
100+ indlæg
100+ indlæg
Favoritspil: Republic of Rome, Puerto Rico, Hannibal: Rome vs. Carthage, Colosseum, Android, Caylus, Struggle of Empires, Power Grid

Re: Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)

Post by Carsten »

Jeg vil gerne! Jeg ELSKER det spil!!!

Desværre kommer jeg bare et par år for sent.

Sig til en anden gang, hvis I mangler en spiller. Så skal jeg prøve at svare i bedre tid.

Carsten ;)
Senest spillet:

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 917 times

Re: Struggle of Empires på Østerbro nu på onsdag (29/8-07)

Post by Frouvne »

Carsten wrote:Jeg vil gerne! Jeg ELSKER det spil!!!

Desværre kommer jeg bare et par år for sent.

Sig til en anden gang, hvis I mangler en spiller. Så skal jeg prøve at svare i bedre tid.

Carsten ;)
Det var heldigt, at jeg havde skrevet årstal på! :wink: Jeg har ikke spillet det siden - men der er bestemt intet til hinder for at det kunne komme på bordet en anden gang.
frouvne, administrator

Image
Post Reply