Tillykke til Andrea
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Tillykke til Andrea
Hermed et stort tillykke - eller mange - til Andrea med brylluppet
Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke
... og da også til Jens!
Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke
... og da også til Jens!
-
- 500+ indlæg
-
- 1000+ indlæg
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 837 times
Ja, pænt tillykke - forhåbentlig var festen vellykket, og forhåbentlig inkluderede gavehøsten et par spil midt i alle Imerco-gavekortene 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Oh yes! Vi fik faktisk flere nørdede gaver - bl.a. nogle spændende tegneserier - så det var en skøn blanding af spas og 'fornuftige ting'Gunness wrote:Ja, pænt tillykke - forhåbentlig var festen vellykket, og forhåbentlig inkluderede gavehøsten et par spil midt i alle Imerco-gavekortene

Se også her
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Billederne fra fotografen ankom, mens vi var i Essen. Vi har nu kigget dem alle igennem og er ganske tilfredse (aka - der er faktisk nogle af dem, hvor vi ikke ser bøvede ud
).
Jeg har lagt et enkelt op her - og jeg tager nok nogle flere med på Valbyconnen, som evt. interesserede kan se

Jeg har lagt et enkelt op her - og jeg tager nok nogle flere med på Valbyconnen, som evt. interesserede kan se

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Hvor ser I dog yndige ud! Tak fordi vi fik lov at kigge med!Andrea wrote:Billederne fra fotografen ankom, mens vi var i Essen. Vi har nu kigget dem alle igennem og er ganske tilfredse (aka - der er faktisk nogle af dem, hvor vi ikke ser bøvede ud).

frouvne, administrator