Far, jeg skal lige lave noget hemmeligt i stuen. Men bare sig til, så skal jeg nok komme ind med en øl til dig!

Far, jeg skal lige lave noget hemmeligt i stuen. Men bare sig til, så skal jeg nok komme ind med en øl til dig!
Nu har jeg lige været i praktik på en børnepsykiatrisk afd, og her tror jeg lægerne ville have en anden mening om den sagFrouvne wrote:Man ved at ens opdragelse er lykkedes, når ens fem-årige søn siger til én:
Denne fokus på øl kan naturligvis også stamme fra at sønnen i samarbejde med hans mor har komponeret en pakkekalender med øl fra mikro-bryggerier til hans far...Kanzler wrote:Nu har jeg lige været i praktik på en børnepsykiatrisk afd, og her tror jeg lægerne ville have en anden mening om den sagFrouvne wrote:Man ved at ens opdragelse er lykkedes, når ens fem-årige søn siger til én:
Far, jeg skal lige lave noget hemmeligt i stuen. Men bare sig til, så skal jeg nok komme ind med en øl til dig!![]()
Så kan man jo kun konkludere, at såvel søn som mor er godt opdraget! God fornøjelse med de liflige dråberFrouvne wrote:Denne fokus på øl kan naturligvis også stamme fra at sønnen i samarbejde med hans mor har komponeret en pakkekalender med øl fra mikro-bryggerier til hans far...