Først og fremmest vil jeg følge op på sidste års opnåede mål og få mindst et af de to større spil, det lykkedes mig at få spillet, på bordet igen: Enten Die Macher eller Dune.
Ligeledes må jeg heller sørge for, at få mindst et af mine andre større spil på bordet. Mit nytårsforsæt på dette felt bliver at få spillet enten Roads & Boats eller Through the Ages: A Story of Civilization.
Blandt årets høst af nye spil befinder sig Brass og 1960: The Making of the President. De må og skal begge på bordet i det nye år!
Blandt Knizias spil med fine - nogle ville sikkert mene påklistrede

To andre spil der har stået for længe ubenyttet er: El Caballero og Hazienda. De skal begge i spil.
Og så vil jeg forsøge mig med et kvantitativt forsæt. Det lykkes mig sjældent at få gen-spillet de spil, jeg prøver. Reef Encounter skal spilles mindst fem gange i det nye år.
Endelig vil jeg sætte mig for, at vores spilsamling, når 2008 er slut, skal være blevet mindsket og dermed gerne opkvalificeret en smule - naturligvis ud fra mine egne helt subjektive standarder!

Tør du også offentligt komme med nogle nytårsforsætter for det kommende år? Så er du kommet til det rette sted!