Derfor kan man jo alligevel godt være blevet behageligt overrasket i aftes!

Selv fik jeg to af slagsen, jeg ser meget frem til at prøve, selvom ingen af dem figurerede på min ønskeliste:
- Volldampf af Martin Wallace
Europe Engulfed fra GMT Games
... ja, hvis man kunne købe tid, så ville det helt sikkert ligge nr. 1 på listen over julegaver, folk køber til hinanden!ozimek wrote: Så kommer bare det sædvanlige problem: At få tid til at spille...
Gad vide om din søn skulle introduceres for emnet "Hvad har du spillet i dag" det kan han vel selv skrive - uden din førte hånd???????Frouvne wrote:Andrea wrote:Velkommen til Severin som forumskriver![...]
Man kan selvfølgelig ikke udelukke, at det er med en smule ført hånd her i starten. Hvem der fører den, kan man måske få færten af, når man ser hans rang under brugernavnet...
Jeg introducerer gerne til Through the Desert på Stony-Con den 27. januar - hvis altså ikke Stony laver et eller andet vanvittigt hård krigsspils-programandresen wrote:Jeg fik hele tre spil i julegave. World of Warcraft, Through the Desert og King of Chicago. Nu skal jeg bare finde nogen, der gider spille dem med mig..
Aratar wrote:Jeg fik lidt ved en tilfældighed Sid Meier's Civilization: The Card Game, fordi det var i en bundle med Civilization Cronicles, som inkluderer PC-spillet Civilization 1-3 m. udvidelser og 4 uden udvidelser