BGG Secret Santa 2007

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Aratar »

Jeg fik et spil Modern art, så det var fint. Har dog ikke fået det spillet endnu, da jeg har en del uspillede spil :oops:

Mit offer blev begavet med Ark, Winner's Circle og Vegas Showdown, hvilket han vist blev meget glad for. I hvert fald har han skrevet en anmeldelse af det første spil, hvori han tanker sin secret santa for, at han fik det :D

Mht. manglende gave er det vist noget med, at Tom Vasel har et korps af glade givere klar, som sender spil til dem, der ikke har fået noget.
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Jesper »

Det var heller ikke fordi jeg syntes du var utålmodig på den grådige måde, men mere at der var håb endnu.

Og ellers må du kalde på Tom.
netsapiens wrote:nåh. det skulle skam ikke misforstås.. jeg har stadig store håb. Min rekord i transport er 8 uger undervejs, så først engang i marts vil jeg begynde at opgive håbet :)
Jesper Rugård Jensen
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Hope springs eternal.... så idag modtog jeg Cutthroat Caverns fra min Secret Santa... og så blot dagen efter jeg sad og proklamerede vidt og bredt hos Andrea at DET var spillet som stod øverst på min ønskeseddel :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Sweet! Tillykke!! :)
Post Reply