deduktionsspil igen igen
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
deduktionsspil igen igen
hvem vil være med til en gang deduktionsspil?
tid og sted ikke nærmere defineret - bare lige for at høre om nogen kan lokkes ... men mandage passer bedst.
tid og sted ikke nærmere defineret - bare lige for at høre om nogen kan lokkes ... men mandage passer bedst.
- Helle
- 5000+ indlæg
Jo, det kan nogen godt, hvis det er meget tæt hjemme på .... som i dag, hvor det er 500 m væk, så skal jeg snildt være der kl. 18.30 bespist og alting men nogen er jo gift og har familie .... hvilket nogen er lykkelig for, men må tage hensyn til ... så nogen kan men kan ikke ... hmmmmm altså kan men under særlige betingelser .... mening det gav?Andrea wrote:QueHelle wrote: hmmmm, undrer mig, at der ikke allerede ligger en pb med den ene mandag i marts måned, hvor du kan![]()
Men 'nogen' kan jo ikke lege om tirsdagen, som ellers er min bedste hverdags-legedag!
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Yoda-deduktion!Helle wrote: Jo, det kan nogen godt, hvis det er meget tæt hjemme på .... som i dag, hvor det er 500 m væk, så skal jeg snildt være der kl. 18.30 bespist og alting men nogen er jo gift og har familie .... hvilket nogen er lykkelig for, men må tage hensyn til ... så nogen kan men kan ikke ... hmmmmm altså kan men under særlige betingelser .... mening det gav?

- Helle
- 5000+ indlæg
Du skal være velkommen.andresen wrote:Hvis det ikke kræver, at man har spillet spillene før, så er jeg da også med på det.
- Martin
Det kræver overhovedet ikke regelkendskab - bare man kan lide deduktionsspil, så skal jeg (eller andre) gerne introducere .... jeg har såmænd heller ikke spillet det spil, der gjorde, at jeg tænkte, at det måtte være på tide, nemlig Timbuktu ...
Men der er "masser" af andre at tage af .... men en sidste spiller er der også plads til .... så vi ser liiiige om, der er en mere ...
-
- 1000+ indlæg
I mangel af en forumkonto skulle jeg hilse fra Lene og sige at hun mægtig gerne vil komme, hvis det i øvrigt passer ind i hendes/vores/børnenes planer 
I samme moment vælger jeg fra, så der er en babysitter, uanset datoen.
Edith: mindede mig lige om at mandage faktisk også passer godt i Lenes kram

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Helle
- 5000+ indlæg
Det lyder godt, mon ikke Lene skulle have en konto?????netsapiens wrote:I mangel af en forumkonto skulle jeg hilse fra Lene og sige at hun mægtig gerne vil komme, hvis det i øvrigt passer ind i hendes/vores/børnenes planer
-
- 1000+ indlæg