Jeg foretrækker ellers at være næsvis på et ikke-informeret & usagligt grundlagAndrea wrote:Jaja - læs du lige de linkede regler, inden du bliver alt for fræk

(men ok, reglerne ser da egentlig ganske interessante ud!)
Jeg foretrækker ellers at være næsvis på et ikke-informeret & usagligt grundlagAndrea wrote:Jaja - læs du lige de linkede regler, inden du bliver alt for fræk
Ja jeg var også med til at spille Rails of Europe, Quo Vadis og Pandemic i onsdags.Gunness wrote:Jeg kan se, at Stony er kommet først i dag, men en lille opfølgning.
Quo Vadis? virkede overhovedet heller ikke for mig. Det er synd, for temaet er spændende og ikke fladtrampet som så mange andre. Men mekanikken er så sparsom, at spillet mest fremstår som en matematikøvelse med lidt halvhjertede forhandlinger ind over.
Til gengæld var Pandemic en ren fornøjelse. Temaet er originalt og veludført, samarbejdsdelen fungerer godt, og i forhold til, hvor kort spillet er, virker potentialet for variation ret stort. I vores første firmandsspil lykkedes det os med nød og næppe at vinde, men det kunne være gået grumme galt.
Jeg er spændt på at høre, hvad Anders og Kanzler fik ud af deres spil.
Nej, nu må jeg hellere klappe iAndrea wrote:Jeg måtte lige prøve Citadels igen... med samme resultat som i går![]()
*venter på flabet kommentar fra Gunness*